خبر

شیائومی تلویزیون های جدید Redmi Smart را در 22 سپتامبر در هند عرضه می کند

0

شیائومی برای عرضه جدیدترین مجموعه تلویزیون های هوشمند خود از برند زیرمجموعه خود Redmi در هند آماده می شود. دومی در گذشته تلویزیون های هوشمند را در منطقه عرضه کرده است و اکنون با اعلامیه ای که برای 22 سپتامبر تعیین شده است، به دنبال ارائه خدمات متنوع است.

غول فناوری چین به تازگی این خبر را به اشتراک گذاشته و حتی صفحه جدیدی را در وب سایت رسمی خود در هند قرار داده است. در این صفحه، شمارش معکوس تا 22 سپتامبر به همراه عنوان مجموعه تلویزیونی Redmi Smart، که یک سیستم ‘All Round Smart Entertainment’ است، قابل مشاهده است. قابل توجه است که در اطلاعیه آنلاین آمده است که عرضه آن ساعت 12 ظهر آغاز می شود و حتی اندازه تلویزیون های آینده را نیز نشان می دهد. Redmi سری Smart TV را در قالب 32 اینچ و 43 اینچ عرضه می کند.

در ماه مه، ما گزارش کرده بودیم که تلویزیون هوشمند Redmi شرکت در لیست کنسول Google Play مشاهده شده است، که جزئیات خاصی را در مورد محصول جدید نشان داد. این شامل نام رمز آن “Tarzen” و شماره مدل آن MiTV-MOOQ3 بود. طبق این فهرست، تلویزیون های هوشمند وضوح Full HD را ارائه می دهند و از پردازنده MediaTek T31 با 2 گیگابایت رم پشتیبانی می کنند. همچنین بر روی سیستم عامل اندروید 10، که جدیدترین نسخه برای تلویزیون ها است، اجرا می شود.

از آنجا که Redmi به عنوان زیرمجموعه بودجه شیائومی شناخته می شود، این مشخصات و اندازه ها نشان می دهد که ممکن است با قیمت رقابتی عرضه شود. سری Redmi Smart TV X که در سه اندازه مختلف یعنی 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ که از 455 دلار آمریکا شروع می شود. به عبارت دیگر، ترکیب جدید ممکن است مقرون به صرفه تر از خط X باشد. به خاطر داشته باشید که این هنوز حدس و گمان است.

شیائومی از تغییر نام تجاری Mi به “Xiaomi” در هند خبر داد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Lite 5G NE با پردازنده ضعیف تر، تنوع رنگ های بیشتر و قیمت اولیه 369 یورو

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *