خبر

شیائومی Mi Pad 5 و Mi 11 Lite 5G NE را در کنار سری Mi 11T عرضه می کند

0

رندرهای جدیدی از سری آینده شیائومی Mi 11T به تازگی منتشر شده است. نشت جدید فقط چند روز قبل از تاریخ عرضه منتشر شد و همچنین لیستی از محصولاتی را که شرکت در حدود یک هفته عرضه خواهد کرد، فاش می کند.

رندرهای جدید قبل از شروع سری 15 سپتامبر توسط نویسنده معروف Ishan Agarwal و PriceBaba به اشتراک گذاشته شد. در حالی که رندرهای گوشی های هوشمند قبلاً فاش شده است، اما گوشی های جدید نگاه بهتری به طراحی گوشی های آینده ارائه می دهند. علاوه بر این، ایشان آگاروال همچنین مدعی شد که تبلت Mi Pad 5 و Mi 11 Lite 5G NE نیز در یک رویداد معرفی می شوند، در حالی که جزئیات کلیدی در مورد عرضه آینده این تبلت را فاش می کند.

با نگاهی به رندر Mi 11 Lite 5G NE، به نظر می رسد که غول فناوری چینی این دستگاه را در گزینه های رنگی مشابه Mi 11 Lite 4G اما با رنگ سفید جدید نیز عرضه خواهد کرد. Mi 11 Lite 5G NE را می توان در رنگهای مشکی وینیل، مرجان توسکانی و آبی جاز مشاهده کرد. NE در نام مدل مخفف New Edition است، این مدل دارای تراشه Snapdragon 778 روی تراشه Snapdragon 780 در Mi 11 Lite 5G معمولی است. اگرچه، انتظار می رود بقیه مشخصات عمدتا یکسان باشند.

با رسیدن به سری Mi 11T ، نسخه اصلی و Pro تلفن های هوشمند را می توان در رنگ های سفید، آبی و خاکستری مشاهده کرد. علاوه بر این ، اینها مشابه فهرست قبلی است که نشان می دهد گزینه های رنگی خاکستری شهابی ، آبی آسمانی و سفید مهتابی نامیده می شوند. این رندرها همچنین موقعیت دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور را نشان می دهد که احتمالاً اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

شایان ذکر است، این راهنما قیمت اروپایی Mi Pad 5 آینده را نیز فاش کرد. این تبلت در بازارهای جهانی در یک نسخه ذخیره سازی واحد با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود و دارای برچسب قیمت 399 یورو (تقریبا 472 دلار آمریکا) است. در دو رنگ سفید و سیاه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

قیمت شیائومی 11Lite 5G NE در هند ممکن است کمتر از 25000 پوند باشد

مقاله قبلی

شیائومی شروع به مسدود کردن گوشی های خود در بعضی از کشور های تحریم شده کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *