خبر

تبلیغات زیاد در تلویزیون های شیائومی در چین با اعتراض کاربران روبرو شد

0

به غیر از گوشی های هوشمند، شیائومی به تلویزیون های هوشمند خود نیز معروف است. تلویزیون های این شرکت ارزان تر از مدل های ارائه شده توسط مارک های تلویزیونی سنتی با مجموعه ای از ویژگی های مشابه است. با این حال، این مورد در چین به عنوان تبلیغات در نرم افزار با یک هشدار همراه است.

تلویزیون های Mi و تلویزیون های Redmi در چین MIUI را برای تلویزیون مبتنی بر Android اجرا می کنند. در حالی که، در بازارهای بین المللی، این شرکت از Android TV استفاده می کند. در هند، تلویزیون های این شرکت دارای لانچر PatchWall هستند که یکی از بهترین تجربه های کاربر را در تلویزیون های هوشمند ارائه می دهد.

تفاوت دیگر این است که شیائومی در بازارهای جهانی تبلیغات نشان نمی دهد. از سوی دیگر، MIUI برای تلویزیون در چین به محض بوت شدن تلویزیون تبلیغات را پخش می کند. پیش از این، این تبلیغات حتی غیرقابل استفاده بودند.

به غیر از تبلیغات در هنگام بوت، MIUI برای تلویزیون انواع دیگر تبلیغات مانند بنرها و پنجره های بازشو را نیز نشان می دهد. هنگامی که از طریق رابط کاربری حرکت می کنید، این موارد می تواند ناامید کننده باشد.

بنابراین، در جلسه پرسش و پاسخ اخیر که توسط تیم تلویزیون شیائومی برگزار شد، یک کاربر از این شرکت خواست با نارضایتی تبلیغات را از تلویزیون های خود حذف کند. در این مورد، مدیران شرکت به سادگی پاسخ دادند که آنها سخت تلاش می کنند تا تبلیغات و تجربه کاربران را تا حد امکان برای خدمات بهتر متعادل کنند.

بیانیه شیائومی به وضوح نشان می دهد که فعلا برنامه ای برای حذف تبلیغات از تلویزیون های خود در چین ندارد. امیدوارم این شرکت این شیوه ها را به بازارهای جهانی وارد نکند.

شیائومی همیشه به دلیل سخت افزار خود شناخته شده است، اما نمی توان در مورد نرم افزار آن چنین چیزی گفت. MIUI یکی از بهترین پوسته های اندروید در گذشته بود. اما در سال های اخیر، کیفیت آن به دلیل اشکالات، بهینه سازی ها، تبلیغات و کندتر شدن افت کرده است.

با افزایش حضور بین المللی و رقابت، مطمئناً شیائومی باید بازی خود را در بخش نرم افزار تغییر دهد. خوشبختانه، این شرکت با وعده سه بار به روزرسانی سیستم عامل و چهار سال وصله امنیتی برای سری بعدی شیائومی 11T، کار روی آن را آغاز کرده است.

شیائومی چهار سال به روزرسانی را برای سری آینده Mi 11T ارائه می دهد

مقاله قبلی

قیمت شیائومی 11Lite 5G NE در هند ممکن است کمتر از 25000 پوند باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *