خبر

شیائومی چهار سال به روزرسانی را برای سری آینده Mi 11T ارائه می دهد

0

شیائومی به تازگی اعلام کرده است که Mi 11T و Mi 11T Pro آتی حدود سه نسل به روزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت می کند که شامل چهار سال به روزرسانی امنیتی نیز می شود.

غول فناوری چینی این خبر را در وبلاگ رسمی و در وب سایت رسمی خود به اشتراک گذاشت. سری Mi 11T قرار است در 15 سپتامبر عرضه شود و جدیدترین سری پرچمدار این شرکت است. علاوه بر اعلام چهار سال به روزرسانی برای این دو تلفن هوشمند، این برند همچنین امکان ارائه سیستم عامل اندروید گسترده و به روزرسانی های امنیتی را در سایر گوشی های موجود خود نیز در نظر دارد.

هرچند بعید است که این شرکت مجموعه های مقرون به صرفه خود را برای پشتیبانی نرم افزاری گسترده قرار دهد، اما گوشی های پرچمدار آن مانند Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra به احتمال زیاد واجد شرایط چرخه تمدید به روز رسانی خواهند بود. آلبرت شان، سرپرست محصول و فناوری شرکت، اظهار داشت: “برای شیائومی و تیمش کار ساده ای نیست که به روز رسانی سیستم و وصله های امنیتی را برای همه مدل های قبلی تلفن های هوشمند خود ارائه دهیم. با این حال، چشم انداز این چالش و برآوردن خواسته های مشتریان ما هیجان انگیز است. ”

در حال حاضر، غول کره جنوبی سامسونگ تنها مارک اندرویدی است که چهار سال به روز رسانی امنیتی و سه سال به روزرسانی سیستم عامل را برای گوشی های هوشمند خود ارائه می دهد. به طور مشابه، OnePlus همچنین وعده داده است که چهار سال به روز رسانی امنیتی ارائه می دهد، اما تنها به پرچمداران درجه یک محدود می شود. برای آنهایی که نمی دانند، سری Mi 11T جدیدترین پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی است که دارای ویژگی های درجه یک مانند Qualcomm Snapdragon 888 SoC و  پشتیبانی از شارژ سریع است.

قیمت و مشخصات شیائومی 11Lite 5G NE قبل از عرضه فاش شد

مقاله قبلی

تبلیغات زیاد در تلویزیون های شیائومی در چین با اعتراض کاربران روبرو شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *