خبر

جعبه گشایی نسخه جهانی شیائومی Mi Pad 5

0

عرضه شیائومی در 15 سپتامبر برنامه ریزی شده است و یکی از محصولاتی که انتظار می رود در رویداد جهانی معرفی شود Mi Pad 5/Pad 5 است. در حالی که هنوز هیچ تأییدی برای رونمایی از این تبلت در آن روز وجود ندارد، ما می توانیم تأیید کنیم که تبلت جدید به لطف ویدیوی جعبه گشایی که در اینترنت بارگذاری شده است، واقعاً عرضه می شود.

این ویدیو توسط فروشگاه بلاروس NSV.by در اینستاگرام بارگذاری شد. این فروشگاه همچنین پستی را در بستر رسانه های اجتماعی قرار داده است که می گوید Mi Pad 5 اکنون برای پیش خرید در دسترس است.

در ویدیویی که توسط Xiaomiui در توییتر منتشر شد، می بینیم که Xiaomi Pad 5 در جعبه ای سفید درست مانند نسخه چینی عرضه می شود. با این حال، این جعبه به لطف لوازم جانبی موجود مانند شارژر و کابل USB به طور قابل توجهی ضخیم تر از جعبه ای است که در چین فروخته می شود.

فیلم بالای تبلت چند مشخصات مانند وضوح +WQHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز، پردازنده Snapdragon 860 و باتری دو سلولی 8720 میلی آمپر ساعتی را نشان می دهد. این ویدئو همچنین نشان می دهد که نسخه جهانی Mi Pad 5 در رنگ های سفید و سیاه در دسترس خواهد بود.

این فروشگاه برچسب قیمتی معادل 479 دلار آمریکا را بر روی تبلت قرار داده است و این نسخه را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد. این به طور قابل توجهی بالاتر از برچسب قیمت 310 دلار آمریکا در چین است.

“حالت خاص MIUI” از کاربران در برابر برنامه های مخرب محافظت می کند

مقاله قبلی

صفحه اختصاصی MIUI برای رفع اشکالات R&D

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *