خبر

شیائومی Mi 11X و POCO F3 به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

0

MIUI 12.5 Enhanced Edition در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل شیائومی بر اساس اندروید است. این شرکت ماه گذشته از آن رونمایی کرد و حتی برای برخی از دستگاه ها آن را عرضه کرده است. اکنون، این نسخه از MIUI به بازارهای بین المللی نیز رسیده است. اولین گوشی هایی که آن را دریافت کردند Mi 11X و POCO F3 هستند.

Redmi K40 یکی از اولین گوشی هایی بود که MIUI 12.5 Enhanced Edition را در چین دریافت کرد. بنابراین، تعجب آور نیست که بدانید انواع بین المللی این تلفن هوشمند با نام Mi 11X و POCO F3 اولین کسانی هستند که این به روز رسانی را در خارج از سرزمین اصلی چین دریافت کرده اند.

آخرین به روز رسانی نرم افزاری برای Mi 11X با شماره ساخت V12.5.3.0.RKHINXM ارائه می شود. از آنجا که این دستگاه منحصر به هند است، این تنها نسخه موجود برای این گوشی است.

از سوی دیگر، POCO F3 در بازارهای متعددی به فروش می رسد. در حال حاضر، نسخه جدید MIUI برای نسخه “Global” تلفن با شماره ساخت V12.5.3.0.RKHMIXM منتشر شده است. باید در روزهای آینده برای سایر انواع منطقه در دسترس باشد.

با این وجود، مانند سایر به روز رسانی های سیستم OTA، برای Mi 11X و POCO F3 نیز به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، عرضه کامل آن ممکن است مدتی طول بکشد.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ معکوس در ردمی 10 پرایم

مقاله قبلی

“حالت خاص MIUI” از کاربران در برابر برنامه های مخرب محافظت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *