خبر

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ معکوس در ردمی 10 پرایم

0

اخیراً، ردمی تأیید کرد که Redmi 10 Prime را در 3 سپتامبر در هند عرضه می کند. قبل از عرضه، این تلفن هوشمند بارها در شبکه های اجتماعی مشاهده شد. آخرین بار، معاون جهانی شیائومی، آقای مانو کومار جین، درباره ی پردازنده تلفن هوشمند اطلاعاتی منتشر کرد و اکنون، او با یک تیزر دیگر بازگشت. این بار، او اندازه باتری Redmi 10 Prime را منتشر کرد.

به گفته مانو، Redmi 10 Prime آینده یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. جالب اینجاست که ادعا می شود سبک ترین گوشی 6000 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، تیزر همچنین تأیید می کند که تلفن از پشتیبانی استاندارد شارژ سریع و پشتیبانی از شارژ سریع معکوس برخوردار است.

علاوه بر این، تیزر پنل جلویی گوشی را به نمایش می گذارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش سوراخ دار با حاشیه های باریک است. متأسفانه، غیر از این مشخصات اطلاعات دیگری منتشر نشده است، اما به لطف اطلاعات منتشر شده قبلی، مشخصات این گوشی را داریم.

مشخصات Redmi 10 Prime

این تلفن هوشمند جانشین گوشی هوشمند Redmi 9 Prime خواهد بود. گفته می شود که با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود همراه است. با این وجود، ردمی 10 پرایم طرح جدیدی را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود که صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +HD داشته باشد. ممکن است از محافظ Corning Gorilla Glass برخوردار باشد.

طبق شایعات، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز است که با توجه به اینکه دارای لنز اصلی 13 مگاپیکسلی است، یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه قبلی خواهد بود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که سایر سنسورها نیز برچسب گذاری شوند و یکی از آنها می تواند یک لنز با زاویه فوق العاده گسترده باشد. این گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک Helio G88 SoC همراه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

کانسپت شیائومی 12 با ماژول دوربین به شکل M

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11X و POCO F3 به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *