خبر

رندر های منتشر شده از شیائومی 11T Pro / 11T طراحی و تنوع رنگ آن را نشان دهد

0

شیائومی قرار است رویداد عرضه 11T Pro / 11T را در 15 سپتامبر برگزار کند. انتظار می رود این گوشی های پرچمدار جانشین گوشی های هوشمند شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro سال گذشته شوند. دیروز، یک یوتیوبر گزارش های تصویری 11T Pro را به اشتراک گذاشت. در حال حاضر، 91mobiles رندر جدیدی از Mi 11T / 11T Pro را فاش کرده است. مانند مدل های سال گذشته، Mi 11T آینده نیز از طراحی یکسانی برخوردار خواهد بود.

رندر فاش شده از شیائومی 11T Pro نشان می دهد که از یک صفحه نمایش سوراخ پانچ با چانه کمی ضخیم استفاده می کند. سمت راست دستگاه دارای تنظیم کننده صدا و کلید پاور است که به نظر می رسد با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

با نگاهی دقیق به ماژول دوربین سیاه رنگ، مشخص می شود که دارای یک واحد دوربین سه گانه است که توسط یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هدایت می شود، یک فلاش سه گانه LED و یک سنسور دیگر. می توان بر اساس فهرست خرده فروشان بریتانیایی که قبلاً مشاهده شده بود گفت که این دستگاه در سه رنگ آبی آسمانی، خاکستری شهاب سنگی و سفید مهتابی عرضه می شود.

انتظار می رود شیائومی 11T از طراحی یکسانی برخوردار باشد. به احتمال زیاد به جای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد. هر دو مدل احتمالاً دارای تراشه Dimensity 1200 و صفحه نمایش OLED هستند که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. برخی گزارش ها ادعا می کنند که مدل Pro دارای تراشه Snapdragon 888 است.

انتظار می رود گوشی های 11T و 11T Pro در دو نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شوند. هر دو گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی هستند.

Redmi Note 10 Pro و Pro Max در حال حاضر در رنگ جدید “Dark Nebula” در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

نسخه سفید شیائومی 11 لایت به زودی عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *