خبر

ثبت علامت تجاری گرافیکی Dinosaur توسط شیائومی، ممکن است عرضه Redmi K50 نزدیک باشد

0

شیائومی اخیراً برای علامت تجاری گرافیکی جدیدی که ظاهراً یک دایناسور است درخواست داده است. این علامت تجاری می تواند طلسم جدیدی برای سری جدید گوشی های هوشمند Redmi K50 باشد.

برای کسانی که بی خبر بودند، این شرکت قبلاً از سری Redmi K20 رونمایی کرده بود، که دارای یک طلسم با نام دایناسور “شیطان بزرگ” بود. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است مجدداً لوگو دایناسورها را برای مجموعه آینده K50 بازگرداند. بر اساس گزارش MyDrivers، غول فناوری چینی به تازگی درخواست علامت تجاری گرافیکی جدیدی را داده است که مربوط به یک دایناسور کوچک است. علامت تجاری دارای طبقه بندی بین المللی است و انتظار می رود برای گوشی های هوشمند و لوازم جانبی مربوط به آن، مانند قاب گوشی های هوشمند و موارد دیگر استفاده شود.

قابل ذکر است که لوگوی جدید دایناسورهای کوچک که این شرکت علامت تجاری آن را ثبت کرده است با دو لوگو قبلی که در گذشته برای سری Redmi K استفاده می کرد متفاوت است. در حالی که خطوط K20 و K30 به ترتیب با یک طلسم دایناسور و اژدها وارد شدند ، سری K40 از این سنت پیروی نکرد. اما ممکن است برای عرضه K50 احیا شود و حتی می تواند به عنوان لوگوی منحصر به فرد برای خط جدید عمل کند.

در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی جزئیات مربوط به سری جدید K50 را فاش نکرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، سری Redmi K50 در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آنها Qualcomm Snapdragon 888 SoC و دیگری دارای پردازنده نسل بعدی Snapdragon 898 است.

لیست غیر رسمی از دستگاه های شیائومی که ممکن است به روزرسانی اندروید 12 را دریافت کنند

مقاله قبلی

مشخصات کامل شیائومی C11 در TENAA ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *