خبر

جزئیات بیشتر در مورد شیائومی Evergreen و Evergo منتشر شد

0

شیائومی یک رویداد جهانی را برای 15 سپتامبر برنامه ریزی کرده است. انتظار می رود سری Xiaomi 11T در این کنفرانس معرفی شود. پیش از این، جزئیات سه دستگاه آینده دیگر فاش شد.

طبق گفته Xiaomiui، شیائومی بر روی سه تلفن هوشمند Evergreen ،Evergo و Ingres کار می کند. قبلا از دو مدل اول اطلاعاتی منتشر شده است، در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از  آخرین مدل در دسترس نیست.

Evergreen و Evergo به ترتیب دارای شماره مدل K16 و K16A هستند. هر دوی آنها از پردازنده مدیاتک استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، آنها دارای دوربین یکسان با دو سنسور اصلی مختلف خواهند بود.

هر دو مدل گوشی شامل یک دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض و یک ئوربین تله ماکرو است. شیائومی از دو سنسور مختلف 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50C40 و Samsung S5KJN1 برای این گوشی ها استفاده می کند. در حالی که برای لنز فوق عریض از سنسور سونی IMX355 استفاده می کند.

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد Ingres وجود ندارد. اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. علاوه بر این، ما همچنین مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در مورد Evergreen و Evergo هستیم.

با توجه به مشخصات، این گوشی ها احتمالاً گوشی های میان رده ای هستند. بنابراین، آنها به احتمال زیاد با مارک Redmi عرضه می شوند و نه مارک جدید شیائومی.

OPPO A53 5G ،Redmi K40 و iQOO 7 پرفروش ترین تلفن های هوشمند 5G اندرویدی در چین در سه ماهه دوم 2021 بودند

مقاله قبلی

Redmi K20 آخرین تلفن سری K است که به MIUI 12.5 به روز می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *