خبر

شیائومی به برترین برند تلفن های هوشمند اندرویدی 5G در جهان تبدیل شد

0

شیائومی هند تازه ترین پیشرفت خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کرده است. در یک پست، این شرکت اعلام کرد که تبدیل به برترین برند جهان برای گوشی های هوشمند 5G آندروید شده است.

غول فناوری چینی این خبر را از طریق توئیتر رسمی خود به اشتراک گذاشت و Strategy Analytics را به عنوان منبع آن ذکر کرد. این توییت حتی تصویری را نیز منتشر کرد که نشان می داد این مارک شماره 1 تلفن های هوشمند 5G Android در جهان است و در عین حال اضافه می کند که در سه ماهه دوم سال جاری 25.7 درصد سهم بازار را دارد. بر اساس گزارش Strategy Analytics، این شرکت 24 میلیون تلفن هوشمند مجهز به 5G را در این سه ماهه از طریق مارک های Mi و Redmi خود عرضه کرده است.

علاوه بر این، این گزارش اضافه کرد که عرضه تلفن های هوشمند مقرون به صرفه 5G به شیائومی کمک کرد تا در بازار پیشتازی کند و بهتر با سایر مارک ها رقابت کند. استراتژی آنالیتیکس اظهار داشت: “عملکرد شیائومی آن را در نزدیکی سامسونگ قرار می دهد، زیرا 77 میلیون تلفن هوشمند 5G را در سراسر جهان در 10 فصل گذشته به فروش رسانده است. سامسونگ اولین گوشی های هوشمند 5G جهان را در سه ماهه اول سال 2019 عرضه کرد. ” پس از شیائومی، Vivo با 18.5 درصد سهم بازار دوم، Oppo با 17.9 درصد سوم، در حالی که سامسونگ و Realme با 16.7 و 5.9 درصد به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

شایان ذکر است، اخیراً گزارش داده بودیم که مارک چینی Vivo در بازار گوشی های هوشمند 5G در منطقه آسیا و اقیانوسیه پیشرو است. در این مدت، 20 درصد سهم بازار در منطقه داشت در حالی که شیائومی 19.3 درصد سهم بازار را در اختیار داشت. بنابراین در حالی که Vivo بازار آسیا و اقیانوسیه را رهبری می کرد، شیائومی موفقیت های بیشتری را در بازارهای مختلف خارجی بدست آورد.

 

دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600 معرفی شد؛ در حال حاضر با قیمت 2999 یوان (463 دلار) می توان آن را پیش خرید کرد

مقاله قبلی

OPPO A53 5G ،Redmi K40 و iQOO 7 پرفروش ترین تلفن های هوشمند 5G اندرویدی در چین در سه ماهه دوم 2021 بودند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *