خبر

دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600 معرفی شد؛ در حال حاضر با قیمت 2999 یوان (463 دلار) می توان آن را پیش خرید کرد

0

شیائومی قبلاً چندین دستگاه تصفیه آب را در بازار عرضه کرده است، اما امروز این شرکت محصول جدیدی را در این گروه معرفی کرده است، دستگاه تصفیه آب داغ شیائومی Q600. به عنوان اولین دستگاه تصفیه آب شرکت که از عملکرد گرمایش آب پشتیبانی می کند، معرفی شد.

دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600 هم اکنون برای پیش خرید در بازار داخلی این شرکت در چین موجود است. اگرچه قیمت آن 3499 یوان (540 دلار) است، اما در طول دوره پیش فروش با قیمت 2999 یوان (463 پوند) در دسترس خواهد بود.

این دستگاه دارای فناوری فیلتراسیون شش مرحله ای دو هسته ای است و از غشای اسمز معکوس استفاده می کند و می تواند آب را فورا تا دمای 30 الی 95 درجه سانتی گراد گرم کند. جریان خروجی آن زیاد است و می تواند یک لیوان آب را در حدود 6 ثانیه پر کند.

همچنین یک عملکرد دقیق کنترل دما وجود دارد که هنگام تهیه نوشیدنی های مختلف مفید است. برای جلوگیری از مشکل مانده بودن آب، هنگامی که شیر بسته می شود، آب به غشای RO باز می گردد.

این محصول از “فناوری گرمایش فیلم ضخیم” استفاده می کند و دارای یک دستگاه گرمایش در لوله شیر است تا هنگام استفاده گرمایش فوری را تحقق بخشد. شیر آب دارای طراحی دو لوله است که  آب و آب گرم در دمای اتاق از هم جدا شده است.

در بالای محصول، کنترل پنل لمسی برای تنظیم آسان دما و حجم آب و همچنین عملکرد قفل کودک وجود دارد. توصیه می شود عنصر فیلتر Q600 PPC سالی یکبار تعویض شود و 199 یوان قیمت دارد.

علاوه بر این، توصیه می شود غشای اسمز معکوس RO هر سه سال یکبار تعویض شود و قیمت آن 699 یوان است. دستگاه تصفیه آب داغ شیائومی Q600 نصب رایگان در محل را ارائه می دهد و می تواند به پلت فرم Mi Smart Home متصل شود.

فروش محدود شیائومی MIX 4 Three-Body Limited Edition در چین با قیمت 6299 یوان (971 دلار)

مقاله قبلی

شیائومی به برترین برند تلفن های هوشمند اندرویدی 5G در جهان تبدیل شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *