خبر

فروش محدود شیائومی MIX 4 Three-Body Limited Edition در چین با قیمت 6299 یوان (971 دلار)

0

شیائومی به تازگی جدیدترین گوشی پرچمدار سری MIX خود را با نام Xiaomi MIX 4 روانه بازار کرده است و این اولین تلفن هوشمند این برند است که دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است. بلافاصله پس از عرضه، نسخه محدودی از دستگاه معرفی شد که Xiaomi MIX 4 Three-Body Limited Edition نامیده می شود.

این شرکت می گوید که 500 عدد از این مدل تولید شده است. این نسخه محدود شامل  تلفن هوشمند Shadow Ceramic Black MIX 4 و یک سیاره شناور نیز می باشد. این جعبه همچنین دارای یک طرح منحصر به فرد با موضوع سیاره در رنگ آبی است.

با توجه به مشخصات، شیائومی می میکس 4 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی تمام صفحه AMOLED با عمق رنگ 10 بیتی است. این یک صفحه نمایش خمیده با محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. یکی از مهمترین ویژگی های آن دوربین درون صفحه نمایش آن است. دوربین آن 20 مگاپیکسل CUP (دوربین زیر پنل) با سنسور سوپر پیکسل 4 در 1 است.

علاوه بر این، صفحه نمایش همچنین به عنوان یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر عمل می کند. همچنین در این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 Plus 5G استفاده شده است. این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و فناوری شارژ بی سیم 50 واتی است.

این تلفن هوشمند دارای دوربین سه گانه در پشت است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung HMX، لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی است.

همچنین دارای بلندگوی استریو با قدرت Harman Kardon است و از باند فوق العاده 500 مگاهرتز پشتیبانی می کند. همچنین یک سیستم خنک کننده در داخل دستگاه برای حفظ دمای گوشی وجود دارد. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 و 12.5 MIUI استفاده می کند.

Redmi AirDots 3 با نام جدید در 3 سپتامبر در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600 معرفی شد؛ در حال حاضر با قیمت 2999 یوان (463 دلار) می توان آن را پیش خرید کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *