خبر

نام Redmi Note 10 Lite بار دیگر مشاهده شد، عرضه آن در هند ممکن است نزدیک باشد

0

دیروز، اطلاعات مطلع Kacper Skrzypek یک تلفن هوشمند شیائومی به نام Redmi Note 10 Lite را در کد MIUI مشاهده کرد. در حال حاضر، همان نام تجاری در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این یافته ها نشان می دهد که این تلفن هوشمند به زودی در هند معرفی می شود.

فهرست پایگاه داده IMEI نشان می دهد که گوشی آینده شیائومی با شماره مدل 2019106A1I با نام Redmi Note 10 Lite راهی هند می شود. این مدل قبلاً از اداره استاندارد هند (BIS) گواهینامه دریافت کرده است.

Tipster Skrzypek فاش کرد که Redmi Note 10 Lite آینده و Redmi Note 9 Pro سال گذشته (جهانی) / Note 9S (هندی) دارای کد رمز یکسان هستند. بنابراین، به نظر می رسد که نوت 10 لایت می تواند نسخه نوت 9 پرو باشد. امیدوارم گزارشات جدیدتر اطلاعات بیشتری را در مورد مشخصات نوت 10 لایت در روزهای آینده فاش کند.

مشخصات Redmi Note 9 Pro

Redmi Note 9 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی +IPS LCD FHD است که نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهد. دارای دوربین 16 مگاپیکسلی در  جلو و یک واحد 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) + 2 مگاپیکسلی (عمق) است.

نوت 9 پرو دارای تراشه اسنپدراگون 720G و 8 گیگابایت رم LPDDR4x است. تا 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 و کارت حافظه اختصاصی microSD دارد. باتری 5020 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. برای امنیت، مجهز به اسکنر اثر انگشت بوده که در کنار آن نصب شده است. ردمی نوت 9 اس، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارد و بقیه مشخصات آن مشابه نوت 9 پرو است.

شیائومی Mi 11Lite 5G NE در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

مقاله قبلی

Redmi AirDots 3 با نام جدید در 3 سپتامبر در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *