خبر

برگزاری رویداد جهانی شیائومی در 15 سپتامبر، احتمالاً برای Mi 11T و Mi Pad 5

0

اوایل امروز (23 آگوست 2021)، شیائومی اعلام کرد که در 15 سپتامبر 2021 میزبان رویداد معرفی محصول جدید خواهد بود. در حالی که این شرکت هنوز مشخص نکرده است که قصد دارد در ماه آینده از چه محصولی رونمایی کند، انتظار می رود سری تبلت Mi Pad 5 و تلفن هوشمند Mi 11T برای بازار جهانی را عرضه کند.

غول فناوری چینی این خبر را از طریق توئیتر رسمی خود به اشتراک گذاشت و اظهار داشت: “ما قول می دهیم این لحظه ای هیجان انگیز برای همه شما خواهد بود!” متأسفانه، این شرکت هیچ جزئیات دقیق تری در مورد رویداد عرضه جهانی 15 سپتامبر فاش نکرد. اگرچه، به احتمال زیاد این برند به طور رسمی سری تبلت های Mi Pad 5 را در بازار جهانی معرفی می کند. علاوه بر این، این شرکت می تواند Mi 11T را به همراه تبلت های جدید نیز عرضه کند.

قبلاً، ما به طور انحصاری در مورد برنامه ریزی شیائومی برای عرضه سری Mi Pad 5 در اروپا در ماه آینده گزارش داده بودیم. در آن زمان، هیچ اطلاعی در مورد تاریخ رسمی اعلام نشده بود، اما اکنون به نظر می رسد که ما می توانیم منتظر انتشار جهانی در 15 سپتامبر باشیم. به طور مشابه، ما همچنین انتظار داریم Mi 11T را در ماه آینده نیز عرضه کند، گزارش کرده ایم. به با این حال، برخلاف Mi Pad 5، منابع ما فاش کردند که این برند تلفن هوشمند جدید را در 23 سپتامبر عرضه می کند.

بنابراین، شیائومی احتمالاً تاریخ عرضه را تغییر داده است تا تبلت و گوشی را با هم عرضه کند. یا، ممکن است با فاصله زمانی پند روزه عرضه شوند. به خاطر داشته باشید که این هنوز در حال حدس و گمان است، بنابراین این گزارش را با کمی نمک تهیه کنید و با ما همراه باشید زیرا ما رویداد جهانی عرضه محصول و هرگونه به روزرسانی دیگری را که در این زمینه نیز ظاهر می شود پوشش خواهیم داد.

شیائومی در حال بررسی مشکلات سنسور مجاورت در گوشی های اخیر خود است

مقاله قبلی

طرح منتشر شده از شیائومی Mi 11T FCC، نمای پشتی آن را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *