خبر

شیائومی در حال بررسی مشکلات سنسور مجاورت در گوشی های اخیر خود است

0

جامعه کاربران شیائومی شکایات خود را در مورد برخی از تلفن های هوشمند تازه عرضه شده و سنسورهای مجاورت آنها ابراز کرده اند. در حال حاضر، به نظر می رسد که شرکت در حال گوش دادن است و کار برای حل این مسائل را آغاز کرده است.

با توجه به موضوعاتی که اخیراً توسط تعدادی از کاربران مطرح شده است، برخی از تلفن های هوشمند جدید غول فناوری چینی عرضه شده اند. در حالی که علت دقیق این مشکلات مانند مشکل سنسور مجاورت در حال حاضر ناشناخته است، اما برخی از کاربران معتقدند که ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد. شایان ذکر است، شیائومی همچنین اخیراً تصمیم گرفته است قرارداد خود را با آزمایشگاه های بیضوی، که تامین کننده سنسورهای مجاورت (از طریق GSMArena) این شرکت بود، خاتمه دهد.

این برند اکنون با Minghao Sensing وارد معامله شده است، اما متأسفانه مشخص نیست سنسورهای جدید چه زمانی وارد گوشی های هوشمند این شرکت می شوند. شیائومی همچنین اعلام کرده است که در حال رفع مشکلات مختلفی است که گوشی های جدیدتر آن را دچار مشکل کرده است و به روزرسانی های OTA را برای مدل های آسیب دیده برای کالیبراسیون مجدد سنسورها ارائه می دهد. اگرچه، با توجه به اینکه این یک مسئله گسترده است، در واقع می تواند یک مشکل سخت افزاری باشد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید، زیرا وقتی اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس باشد، به روز رسانی خواهیم کرد.

POCO M2 و Redmi 9 Prime در هند به MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 به روز رسانی می شوند

مقاله قبلی

برگزاری رویداد جهانی شیائومی در 15 سپتامبر، احتمالاً برای Mi 11T و Mi Pad 5

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *