خبر

عرضه تلویزیون شیائومی Mi TV 5X در هند در تاریخ 26 آگوست

0

شیائومی رویداد “زندگی هوشمندتر 2022” خود را در 26 آگوست در هند برگزار می کند. انتظار می رود که این شرکت تعدادی از محصولات اکوسیستم را در این کنفرانس معرفی کند. این شرکت طی چند روز گذشته چندین خبر از این دستگاه ها منتشر کرده است. طبق تیزرهای جدید، یکی از این محصولات Mi TV 5X خواهد بود.

شیائومی سری TV Mi را در هند در اوایل سال 2018 معرفی کرد. از آن زمان، این شرکت مدلهای جدیدی را با مارک Mi TV 4 روانه بازار کرده است. خوشبختانه با عرضه Mi TV 5X در 26 آگوست، این امر نهایتاً تغییر خواهد کرد.

طبق صفحه معرفی Mi TV 5X در Mi.com دارای فریم های فلزی با طراحی بدون حاشیه است. این تلویزیون دارای صدا و تصویر دالبی است که به محیط پاسخ می دهد. این ویژگی اخیر نشان می دهد که تلویزیون ممکن است دارای سنسور نور محیط باشد.

علاوه بر این، گفته می شود Mi TV با چیپست و حافظه جدید در  آینده همراه با میکروفون های دوربرد وارد بازار می شود. آخرین و مهمترین نکته این است که آخرین تلویزیون شیائومی به نسخه جدید PatchWall مجهز می باشد.

متأسفانه، هیچ چیز دیگری در مورد شیائومی Mi TV 5X در دسترس نیست، به غیر از ویژگی ها و طراحی های ذکر شده در بالا که این شرکت به طور رسمی در وب سایت خود و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

به غیر از Mi TV 5X، شیائومی همچنین تأیید کرد که Mi Band 6 ،Mi Notebook، روتر WiFi جدید، دوربین امنیتی و موارد دیگر را در هند در رویداد Smarter Living 2022، که برای 26 آگوست برنامه ریزی شده است، عرضه کند.

احتمال معرفی خودروی برقی شیائومی در هفته آینده

مقاله قبلی

Redmi Note 8 به روزرسانی MIUI 12.5 را بر اساس اندروید 11 دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *