خبر

شیائومی بزرگترین برند تلفن هوشمند هند در 4 سال گذشته است

0

این یک واقعیت شناخته شده است که شیائومی برند برتر تلفن های هوشمند در هند است. بر اساس اعلام جدید این شرکت، این بزرگترین برند تلفن هوشمند هند در 4 سال گذشته بوده است. جالب تر این است که این شرکت همچنان در حال رشد است.

طبق توییت مانو کومار جین، مدیر عامل شیائومی هند، شیائومی بزرگترین برند تلفن هوشمند هند در 4 سال گذشته (16 چهارم) است. این داده ها از شرکت تحقیقاتی IDC آمده است.

این توییت همچنین می گوید که این شرکت سهم 29.2 درصدی از بازار را در سه ماهه دوم سال 2021 داشته است. در همان سه ماهه، این شرکت 84 درصد رشد سالانه را ثبت کرده است.

مدیر ارشد این شرکت با ارائه هدیه ای در صفحه توییتر خود این موفقیت را جشن می گیرد. او می گوید Mi Smart Band 6 ،Mi 11X و Mi Notebook آینده را به ترتیب به 500، 1000 و 4000 بازتوییت در پست اعلان هدیه می دهد. جالب اینجاست که او تعداد هدیه ها را مشخص نکرده است.

به تازگی، شیائومی نیز با پشت سر گذاشتن اپل و سامسونگ، بزرگترین مارک تلفن هوشمند جهان شد. اگرچه انتظار می رود که این شرکت برای مدت کوتاهی این مکان را در اختیار داشته باشد، اما به وضوح پتانسیل رهبری بازار جهانی تلفن های هوشمند را دارد.

رنگ بنفش کیهانی Redmi Note 10S امروز در هند عرضه شد

مقاله قبلی

امکان عرضه جهانی شیائومی Mi 11T در ماه سپتامبر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *