خبر

شیائومی می میکس 4 دارای ویژگی منحصر به فرد به نام شارژ هوشمند است

0

شیائومی هفته گذشته از Mi Mix 4 در چین با مشخصات چشمگیر مانند پردانزده +Snapdragon 888، دوربین های 108 مگاپیکسلی و شارژ بی سیم 50 واتی رونمایی کرد. امروز، شیائومی فاش کرد که گوشی پرچمدار دارای ویژگی قابل توجه دیگری به نام Smart Charging است که از باتری گوشی در برابر آسیب دیدگی هنگام شارژ بیش از حد محافظت می کند.

چند ماه پیش، شیائومی در حال آزمایش ویژگی ای به نام MIUI Battery Health Indicator بود که مشخصاً وضعیت سلامت تخمینی باتری را نشان می داد. این ویژگی شبیه ویژگی سلامت باتری اپل بود و برای اولین بار در Redmi Note 10 عرضه شد. در حال حاضر، ویژگی جدید شارژ هوشمند علاوه بر ویژگی قبلی باتری است، اما در حال حاضر منحصر به Mi Mix 4 است که به تازگی عرضه شده است.

به گفته شیائومی، این ویژگی عادات روزانه شارژ Mi Mix 4 و رفتار به موقع شارژ و تخلیه را به طور هوشمند یاد می گیرد. بر اساس داده های بلند مدت، این ویژگی باعث تنظیم باتری و در نتیجه بهبود سلامت باتری می شود.

عملاً وقتی این ویژگی از تنظیمات روشن می شود، زمان شارژ در شب و زمان تخلیه صبح را از طریق هوش مصنوعی یاد می گیرد. بنابراین این عملکرد باعث می شود دستگاه راحت در شب شارژ شود و به محض بیدار شدن از خواب، شارژ آن کامل شود. در بلندمدت، قابلیت شارژ هوشمند باتری را از پیری سریع نجات می دهد.

Mi Mix 4 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی سه بعدی AMOLED خمیده است. دارای سه دوربین پشتی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل، لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسلی و واحد دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده گسترده است. مجهز به اسنپدراگون +888 همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ 120 وات سیمی و 50 وات سریع بی سیم پشتیبانی می کند.

ویژگی ها و تصاویر Mi Notebook فاش شد

مقاله قبلی

رنگ بنفش کیهانی Redmi Note 10S امروز در هند عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *