خبر

شیائومی Mi 11T مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity ممکن است عرضه شود

0

شیائومی قرار است دستگاه های جدید خود را در رویداد فردا در چین معرفی کند. این شرکت Mi MIX 4 ،Mi Pad 5، قلم، نسل بعدی تلویزیون هوشمند OLED، بلندگوی هوشمند رده بالا و موارد دیگر را روانه بازار می کند.

با وجود همه این دستگاه ها در دست تولید، دستگاه دیگری نیز وجود دارد که شرکت چینی آن را برای عرضه آماده می کند. شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه یک مدل جدید تحت سری نسل فعلی سری 11 خود با نام Xiaomi Mi 11T است.

گوشی هوشمند Mi 11T پیش از عرضه رسمی در اندونزی دارای گواهینامه است. گفته می شود این تلفن با شماره مدل 21081111RG دارای پردازنده MediaTek Dimensity است.

با این حال، در حال حاضر، مدل دقیق چیپست مشخص نیست. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند پرچمدار است، ما انتظار داریم این دستگاه مجهز به مدیاتک Dimensity 1200 SoC باشد.

قابل ذکر است که این اولین تلفن هوشمند شیائومی در سری Mi 11 خواهد بود که دارای چیپست مدیاتک است. تمام دستگاه هایی که تاکنون در این سری عرضه شده اند از پردازنده Qualcomm Snapdragon پشتیبانی می کنند.

انتظار می رود این گوشی هوشمند مشابه مدل قبلی خود در دو مدل مختلف Mi 11T و Mi 11T Pro عرضه شود. اخیراً، ایستگاه چت دیجیتال ادعا کرده است که Mi 11T و Mi 11T Pro به جای صفحه LCD 144Hz در سری Mi 10T، دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتزی هستند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این تلفن های هوشمند جدید وجود ندارد، اما ما انتظار داریم این دستگاه ها در هفته های آینده عرضه شوند. این شرکت همچنین بر روی مدل Mi 11 Lite NE برای بازار هند کار می کند.

مدیر شیائومی برنامه جدید MIUI Security را برای تبلت ها معرفی می کند

مقاله قبلی

لیست دستگاه هایی که از ویژگی MIUI “Memory extension” پشتیبانی می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *