خبر

مدیر شیائومی برنامه جدید MIUI Security را برای تبلت ها معرفی می کند

0

شیائومی تأیید کرده است که سری Mi Pad 5 را در رویداد معرفی Mi MIX 4 در 10 آگوست رونمایی می کند. پیش از این، مانند هر مارک چینی دیگر، این شرکت طی چند روز گذشته ویژگی های تبلت های آینده خود را منتشر کرده  است. طبق یکی از این تیزرها، محصول دارای ویژگی نرم افزاری تخصصی است.

به گفته لیو مینگ، مدیر محصول MIUI، سری Mi Pad 5 آینده با یک برنامه امنیتی جدید MIUI که مخصوص تبلت ها طراحی شده است، وارد بازار می شود. اما متأسفانه، او چیز دیگری را فاش نکرده است.

برای کسانی که نمی دانند، برنامه “Security” موجود در MIUI مسئول بسیاری از ویژگی های اصلی پوست اندرویدی شیائومی است. بنابراین، نمی توان آن را مانند چندین برنامه سیستم دیگر در MIUI 12.5 حذف کرد. شایان ذکر است که برنامه امنیتی MIUI به همان اندازه مفید است، اما دلیل اصلی اعلان های تبلیغاتی ناخواسته (معروف به تبلیغات) نیز می باشد.

برنامه MIUI Security نه تنها شامل گزینه های امنیتی بلکه شامل تنظیمات باتری، Game Turbo Mode و پاک کننده حافظه نیز می شود. از آنجا که این ویژگی ها از نظر UI و عملکرد برای تبلت ها کمی متفاوت است، این شرکت برنامه ای دوباره طراحی شده در سری Mi Pad 5 را معرفی می کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا شیائومی از بسته برنامه کاربردی MIUI Security فعلی برای تبلت های خود استفاده می کند یا یک بسته جداگانه را به طور کامل منتشر می کند.

شیائومی Mi 11 Ultra و Mi 11X را به مدال آوران هندی در المپیک 2020 توکیو هدیه می دهد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11T مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity ممکن است عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *