خبر

شیائومی Mi 11 Ultra و Mi 11X را به مدال آوران هندی در المپیک 2020 توکیو هدیه می دهد

0

بازیهای المپیک تابستانی 2020 توکیو به طور رسمی در 8 آگوست به پایان رسید. در همان روز، مانو کومار جین، مدیر عامل شیائومی هند، اعلام کرد که شرکت او تلفن های هوشمند Mi 11 Ultra و Mi 11X را به ورزشکاران هندی که مدال کسب کرده اند اهدا می کند.

هند در مجموع 7 مدال در المپیک 2020 توکیو به دست آورد. به 6 برنده ورزشی انفرادی هدیه Mi 11 Ultra توسط شیائومی هند اهدا خواهد شد. در حالی که به تمام بازیکنان تیم ملی هاکی هند هر کدام Mi 11X پاداش می دهند. Manu Kumar Jain، مدیر شرکت، این را در فیس بوک و توییتر اعلام کرد.

مدیر این شرکت می گوید که این روش شیائومی هند برای تشکر از تحقق رویاهای هند و آوردن اشک شادی و شادی برای 1.3 میلیارد نفر است. او همچنین می افزاید که عملکرد این ورزشکاران قطعاً انگیزه در بسیاری از بچه ها و جوانان ایجاد می کند.

المپیک 2020 توکیو شاهد بهترین عملکرد هند در تاریخ خود بود. از این رو، تمام ملت موفقیت شخصیت های ورزشی خود را جشن می گیرند. به غیر از شیائومی، دولت های مختلف محلی و دیگران نیز پاداش هایی را برای مدال آوران اعلام کرده اند.

برای کسانی که نمی دانند، Mi 11 Ultra گران ترین تلفن هوشمند شیائومی در هند تا به امروز است. قیمت آن در کشور 69999 پوند است. از سوی دیگر، Mi 11X یک تلفن هوشمند میان رده به بالا است که قیمت آن از 29999 پوند شروع می شود.

اسپیکر هوشمند آینده شیائومی با ارائه تجربه ای به بزرگی یک سالن کنسرت

مقاله قبلی

مدیر شیائومی برنامه جدید MIUI Security را برای تبلت ها معرفی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *