خبر

جدیدترین تیزر رسمی شیائومی از Mi Pad 5 نشان می دهد که دارای صفحه کلید مجزا است

0

تنها چند روز تا رونمایی رسمی آن باقی مانده است، شیائومی تصاویری از Mi Pad 5 را از طریق Weibo منشر کرده است. آخرین تیزر رسمی نشان می دهد که دستگاه با صفحه کلید عرضه می شود. این شرکت تصاویری از صفحه کلید را به اشتراک گذاشت در حالی که تاریخ عرضه  آن 10 اوت است. به احتمال زیاد ، صفحه کلید به عنوان یک لوازم جانبی اضافه می شود که کاربران ممکن است تصمیم بگیرند به عنوان یک بسته نرم افزاری با رایانه لوحی خریداری کنند. به نظر می رسد که سطح صفحه کلید دارای بافت چرمی است، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد آن وجود ندارد. این صفحه کلید همچنین ممکن است دارای کیف مخصوص نگهداری قلم هوشمند باشد.

به یاد بیاورید که تیزر قبلی شیائومی تأیید کرده بود که Mi Pad 5 با قلم هوشمند عرضه می شود. قلم هوشمند آن قلم شیائومی نام دارد و اخیراً در یک فهرست FCC دیده شده است. این قلم می تواند یک دستگاه کم مصرف با اتصال بلوتوث باشد.

تیزر رسمی قبلی همچنین یک خط باند آنتن را نشان داد که نشان می دهد دارای بدنه فلزی و حتی LTE/5G برای یکی از مدل ها (احتمالاً Mi Pad 5 Pro) خواهد بود. همچنین نمایشگر تبلت دارای گوشه های گرد است. تیزرهای غیررسمی قبلی برای سری Mi Pad 5 نشان داد که دوربین پشتی دوگانه و ماژول فلش و دوربین عقب احتمالاً یک دستگاه هوش مصنوعی است.

طبق شایعات، سری Mi Pad 5 در سه مدل Mi Pad 5 Lite ،Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro عرضه می شود. هر سه مدل دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی IPS LCD، نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز خواهند بود. Mi Pad 5 Lite پایین ترین سری است و دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 860 است، در حالی که Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro دارای چیپست Snapdragon 870 می باشند.

هنوز چند جزئیات وجود دارد که هنوز برای سری Mi Pad 5 شیائومی وجود ندارد، اما ما همه جزئیات را به زودی خواهیم فهمید زیرا عرضه آن چند روز دیگر است.

MIUI شیائومی برنده 3 جایزه در Red Dot 2021 شد

مقاله قبلی

realme به سریعترین برند گوشی های هوشمند برای فروش 100 میلیون واحد در سطح جهان تبدیل شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *