خبر

شیائومی Mi MIX 4 ممکن است به صورت جهانی عرضه نشود

0

Mi MIX 4 هفته آینده، به طور خاص در سه شنبه، 10 آگوست، عرضه می شود. با این حال، این یک رویداد جهانی نیست بلکه یک رویداد محلی در چین است. اگر امیدوار بودید که Mi MIX 4 به صورت جهانی عرضه شود، به نظر می رسد که این اتفاق نمی افتد.

به گفته آگاتا تانگ، روابط عمومی محصول شیائومی گلوبال، شیائومی برنامه ای برای انتشار Mi MIX 4 در خارج از چین ندارد. این اطلاعات در توییتر به عنوان پاسخ به توییتی که توسط کاربر دیگری پرسیده شده بود فاش شد.

این خبر ترکیبی از شگفتی و ناامیدی برای بسیاری از طرفداران است که انتظار ورود Mi MIX 4 را داشتند با توجه به اینکه Mi MIX Fold، که در اوایل امسال عرضه شد، عرضه جهانی نداشت.

آخرین تلفن Mi MIX که به صورت جهانی عرضه شد Mi MIX 3 5G بود که در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی شد. پیش از این، شیائومی همچنین Mi MIX 3 را در تعدادی از بازارهای دیگر به غیر از چین معرفی کرد.

ما فکر نمی کنیم که شیائومی نظر خود را درباره عرضه جهانی Mi MIX 4 تغییر دهد، اما احتمال یک تور جهانی مشابه آنچه در Mi MIX Alpha در هند انجام داد را رد نمی کنیم. با این کار می توانید گوشی را به هواداران نشان دهید و به آنها نگاهی به اولین گوشی خود با دوربین زیر صفحه نمایش بیندازید.

Mi MIX 4 دارای صفحه نمایش +FHD، پردازنده Qualcomm، پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و دارای  MIUI 12.5 است. همچنین گزارش شده است که از ultra-broadband و mmWave پشتیبانی خواهد کرد.

روزرسانی اندروید 11 برای Redmi 9T در چندین منطقه منتشر می شود

مقاله قبلی

Redmi 8 ،Redmi 8A و Redmi 8A Dual به روز رسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *