خبر

شیائومی برای اولین بار در سه ماهه دوم سال 2021، مقام اول در فروش گوشی های هوشمند را در اروپا کسب کرد

0

شیائومی برای اولین بار در فروش گوشی های هوشمند در اروپا به مقام اول دست یافته است. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری پیشرو بازار بوده و سهم بازار آن به 25 درصد از کل محموله ها رسیده است.

بر اساس گزارش StrategyAnalytics، غول فناوری چینی در سه ماهه دوم سال 2021 سالانه 14 درصد رشد داشته است. در این سه ماه، این شرکت در مجموع 50 میلیون دستگاه ارسال کرده است. این گزارش می افزاید که بهبود بازار تلفن های هوشمند و بهبود اقتصاد نیز باعث افزایش تقاضای سالم از سوی مصرف کنندگان با دستگاه های قدیمی شده و همچنین جذابیت روزافزون برای گوشی های جدیدتر که از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.

بوریس متودیف، مدیر بخش Strategy Analytics اظهار داشت: “بازارهای اروپایی گوشی های هوشمند یک چهارم قوی را تحت تأثیر بهبودی کووید، پس از سقوط در سال 2020، تجربه کردند. برجسته ترین فصل این است که شیائومی در زمینه حمل و نقل برای فروشندگان به عنوان فروشنده شماره یک ظاهر می شود. شیائومی تقریباً 13 میلیون دستگاه به این قاره ارسال کرد تا رهبر قدیمی سامسونگ را شکست دهد. شیائومی در روسیه، اوکراین، اسپانیا و ایتالیا موفقیت های بزرگی را تجربه کرده است و مشتریان مشتاق به سری گوشی های هوشمند Mi و Redmi خود با ارزش و با ارزش است.

در حالی که مارک چینی در این مدت رشد کرده است، غول فناوری کره جنوبی سامسونگ با افت 7 درصدی سالانه در اروپا، 12 میلیون دستگاه در سه ماهه دوم سال عرضه کرد. علاوه بر این، این شرکت در بازار پیشرفته با رقابت سختی با اپل روبرو شد، در عین حال، نتوانست از افت Huawei در منطقه استفاده کند. از سوی دیگر، غول مستقر در کوپرتینو در این مدت 16 درصد رشد سالانه داشته و 10 میلیون دستگاه را به اروپا ارسال کرده است.

مدیر عامل شیائومی به معرفی Mi MIX و تبلت های جدید Mi در ماه آگوست اشاره کرد

مقاله قبلی

شیائومی برای حل و فصل دعوای خود با مجوز جهانی شروع به همکاری با InterDigital کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *