خبر

مدیر عامل شیائومی به معرفی Mi MIX و تبلت های جدید Mi در ماه آگوست اشاره کرد

0

شیائومی به تازگی یک جریان ویدئویی زنده رسمی را برای طرفداران خود در چین برگزار کرده است. در جریان این پخش زنده، مدیرعامل شرکت فاش کرد که تلفن های هوشمند و تبلت های جدید در این ماه معرفی خواهند شد.

مقام ارشد غول فناوری چینی اظهار داشت که آخرین تحولات گوشی ها و تبلت های آن در آگوست 2021 اعلام خواهد شد. در حالی که Lei Jun به طور مستقیم مدل ها را اعلام نکرده و هیچ جزئیات دقیق تری در مورد این محصولات فاش نکرده است، وی اظهار داشت که این شرکت کنفرانس سالانه 2021 در 10 آگوست برگزار می شود، در طی آن، انتظار می رود که مدیر اجرایی بتواند از تلفن های هوشمند و تبلت های آینده خود که به زودی عرضه می شوند رونمایی کند.

با توجه به شایعات اخیر، گوشی ها و تبلت های جدید مورد بحث می توانند جدیدترین مدل سری Mi MIX باشند. به تازگی، تعدادی گزارش در مورد Mi MIX 4 منتشر شده است، تصاویر آن فاش شده است و همچنین تایید شده است که MIUI 12.5 را اجرا می کند. این دستگاه می تواند در اواخر ماه جاری عرضه شود، اگرچه هنوز تاریخ رسمی مشخص نشده است. قابل ذکر است، این دستگاه ممکن است از فناوری دوربین زیر صفحه برخوردار باشد، که اولین مورد برای این شرکت خواهد بود.

در مورد تبلت، مدل مورد بحث می تواند Mi Pad 5 باشد. طبق شایعات، آخرین سری تبلت ها تاریخ عرضه اوت را نیز دارند و انتظار می رود که دارای مشخصات درجه یک مانند تراشه Qualcomm Snapdragon 870 با LCD 10.95 اینچی باشد.

لپ تاپ های RedmiBook Pro و RedmiBook E-Learning Edition در هند عرضه می شوند

مقاله قبلی

شیائومی برای اولین بار در سه ماهه دوم سال 2021، مقام اول در فروش گوشی های هوشمند را در اروپا کسب کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *