خبر

شیائومی تایید کرد که Mi MIX 4 با MIUI 12.5 عرضه شود

0

شیائومی در حال کار بر روی تلفن هوشمند پرچمدار جدید خود تحت مجموعه Mi MIX است و قرار است اواخر این ماه Mi MIX 4 معرفی شود. شایعات نشان می دهد که این دستگاه می تواند با MIUI 13 عرضه شود اما این ادعاها توسط شرکت رد شده است.

وانگ هوآ از بخش روابط عمومی شیائومی گفته است که توسعه دهندگان هنوز روی آخرین نسخه نرم افزار MIUI، یعنی MIUI 13 کار می کنند و مدتی طول می کشد تا نسخه جدید به طور رسمی منتشر شود.

این تأیید می کند که Mi MIX 4 آینده از رابط کاربری سفارشی MIUI 12.5 مبتنی بر سیستم عامل Android استفاده می کند. پیش از این، Digital Chat Station ادعا کرده بود که گوشی های شیائومی در آینده نزدیک از جمله Mi MIX 4 با MIUI 12.5 عرضه خواهند شد.

بر اساس گزارشات تا کنون، گوشی هوشمند پرچمدار سری MIX با نام رمز Odin، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی خمیده Full HD+ OLED با نرخ تازه سازی بالا خواهد بود. همچنین از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه برای امنیت استفاده می کند.

دستگاه به Qualcomm Snapdragon 888 یا Snapdragon 888+ SoC، همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز خواهد بود. در بخش دوربین، انتظار می رود که یک دوربین سه گانه در پشت داشته باشد.

این دوربین می تواند دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN1، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی باشد. گفته می شود که این دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. نوع جدیدی از گوشی اخیراً در TENAA مشاهده شده است که نشان از عرضه قریب الوقوع آن دارد.

IDC شیائومی را دومین تولید کننده بزرگ جهان می داند

مقاله قبلی

احتمال عرضه شیائومی Mi 11T Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *