خبر

شیائومی Mi HyperSonic Power Bank را با فناوری شارژ سریع 50 وات در هند عرضه کرد

0

شیائومی محصول جدیدی را در هند عرضه کرد. این شرکت به تازگی Mi Power HyperSonic Power Bank جدید خود را معرفی کرده است که “قدرتمندترین پاوربانک ” در هند است.

این غول فناوری چینی به تازگی یک پاوربانک جدید منتشر کرده است که می خواهد نیازهای مدرن مصرف کننده را برآورده کند. این پاوربانک با پورت های سه گانه طراحی شده است که شامل یک USB Type C به همراه دو پورت USB Type A است. یکی از ویژگی های برجسته آن پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات یا همان چیزی است که شرکت آن را شارژ Hyper Fast 50W می نامد. این امر باعث می شود تا پاوربانک بتواند لپ تاپ ها را با سرعت 45 وات (PD3.0) نیز شارژ سریع کند.

از این طریق، پاوربانک Mi HyperSonic می تواند فقط در مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه یک تلفن هوشمند را با بسته باتری 4500 میلی آمپر ساعت شارژ کند. علاوه بر این، شارژ 45 وات از پورت USB Type C همچنین زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه ها را کاهش می دهد، در عین حال اطمینان حاصل می کند که پاوربانک نیز می تواند برای ظرفیت باتری 20000 میلی آمپری خود فقط در 3 ساعت و 50 دقیقه شارژ شود.

این شرکت پاوربانک را با طراحی مات ممتاز مشکی ساخته شده از مواد PC + ABS با کیفیت بالا ساخته و آن را سبک و بادوام ساخته است. از نظر ایمنی، شیائومی همچنین بر کیفیت و اطمینان این محصول برای  مشتریان خود تأکید کرده است. Mi HyperSonic Power Bank به 16 لایه محافظ پیشرفته تراشه مجهز شده است و باعث می شود بتواند از خود و دستگاه هایی که از اتصال کوتاه در حال شارژ است نیز محافظت کند. در حال حاضر این پاوربانک از امروز (30 ژوئیه 2021) با هزینه تأمین مالی 3499 روپیه (تقریبا 541 دلار آمریکا) در Mi.com در دسترس است.

مشخصات و قیمت RedmiBook 15 قبل از عرضه فاش شد

مقاله قبلی

IDC شیائومی را دومین تولید کننده بزرگ جهان می داند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *