خبر

مشخصات و قیمت RedmiBook 15 قبل از عرضه فاش شد

0

شیائومی قبلاً تأیید کرده است که این شرکت لپ تاپ جدید RedmiBook خود را از تاریخ 3 آگوست در بازار هند عرضه می کند. این معرفی اولین دستگاه نوت بوک با مارک Redmi در هند است.

به غیر از تاریخ عرضه، این برند چیزی در مورد لپ تاپ فاش نکرده است. اما، جزئیات مربوط به محصول آینده قبلاً به صورت آنلاین درز کرده بود و اکنون جدیدترین اطلاعاتی که از طریق 91Mobiles منتشر شده است، مشخصات و جزئیات قیمت دستگاه را روشن می کند.

این شرکت مستقر در چین در حال آماده سازی برای عرضه RedmiBook 15 در هند در تاریخ 3 آگوست است که با صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح صفحه Full-HD عرضه می شود. پنل آن احتمالاً یک صفحه LCD است.

این دستگاه توسط پردازنده های Core i3 و Core i5 نسل یازدهم اینتل همراه با 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این لپ تاپ در دو گزینه PCIe SSD – 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می شود.

این لپ تاپ دو باند Wi-Fi و بلوتوث v5.0 را به عنوان گزینه های اتصال ارائه می دهد. برخلاف اولین Mi Notebook این برند در هند، با دوربین HD عرضه می شود بنابراین کاربران نیازی به اتصال وب کم به طور جداگانه نخواهند داشت.

دارای دو بلندگوی 2 وات خواهد بود که احتمالاً به صورت پیکربندی استریو است. در مورد درگاه ها، این دستگاه با USB Type-C 3.1 ،USB Type-A ،USB 2.0 ،HDMI و جک صوتی همراه خواهد بود.

در بخش نرم افزار، لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز 10 است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد اما این خبر نشان می دهد که دستگاه با یک شارژر 65 وات عرضه می شود.

شیائومی گفته است که هدف آن گسترش سبد دستگاه های خود در بازار هند است و متناسب با آن، این برند محصولاتی مانند پاوربانک، earbuds، باندهای هوشمند و غیره را روانه بازار خواهد کرد که مکمل تلفن های هوشمند آن و سبک زندگی کاربران است.

ممکن است شیائومی Mi MIX 4 با UWB و mmWave 5G عرضه شود

مقاله قبلی

شیائومی Mi HyperSonic Power Bank را با فناوری شارژ سریع 50 وات در هند عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *