خبر

ممکن است شیائومی Mi MIX 4 با UWB و mmWave 5G عرضه شود

0

پیش بینی می شود شیائومی در نیمه دوم سال تلفن های هوشمند پرچمدار بیشتری روانه بازار کند. یکی از آنها می تواند Mi MIX 4 باشد که مدتهاست شایعه شده است. ما از چند هفته گذشته در مورد این گوشی اطلاعات بیشتری کسب کرده ایم. طبق آخرین یافته ها، از تراشه UWB بهره می برد.

انتظار می رود تلفن هوشمند آینده شیائومی با نام رمز “odin” با نام Mi MIX 4 رسمی شود. طبق یافته های Xiaomiui و TENAA، دستگاه با تراشه UWB وارد بازار خواهد شد. این سیلیکون توسط Mi Share، سرویس انتقال فایل همتا به همتا در دستگاه های مارک های معروف چینی تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شرکت ممکن است استفاده از UWB را به محض عرضه دستگاه های بیشتری با این تراشه مثل شرکت Apple گسترش دهد.

علاوه بر این، Xiaomiui می گوید که این تلفن همچنین از mmWave 5G پشتیبانی می کند. از آنجا که شیائومی قبلاً در بیانیه مطبوعاتی کوالکام (از طریق توسعه دهندگان XDA) به این موضوع اشاره کرده است، می تواند درست باشد.

طبق گزارش های قبلی، Mi MIX 4 با نام رمز odin توسط کوالکام اسنپدراگون 888/888 + SoC همراه با حداکثر 12 گیگابایت RAM LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد. دارای نمایشگر 6.67 اینچی FHD+ OLED خمیده با نرخ تازه سازی بالا، سنسور اثر انگشت روی صفحه و دوربین زیر نمایشگر خواهد بود.

دارای یک دوربین سه گانه در پشت شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ، یک واحد فوق العاده گسترده 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی است. سرانجام، این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات نیرو می گیرد.

شیائومی +MIUI اکنون از کلیدهای میانبر تغییر اندازه پنجره پشتیبانی می کند

مقاله قبلی

مشخصات و قیمت RedmiBook 15 قبل از عرضه فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *