خبر

شیائومی +MIUI اکنون از کلیدهای میانبر تغییر اندازه پنجره پشتیبانی می کند

0

شیائومی سال گذشته +MIUI (که قبلاً با نام Xiaomi Device Control شناخته می شد) معرفی کرد. این ابزاری مشابه همکاری چند صفحه ای HUAWEI ،Samsung DeX و Microsoft Your Phone است. از زمان انتشار، این شرکت با ویژگی های جدید، تغییرات طراحی و اصلاحات، تجربه کاربر را بهبود بخشیده است. طبق یک اعلامیه رسمی، این سرویس دو ویژگی مفید جدید اضافه می کند.

طبق حساب رسمی MIUI Weibo، آخرین نسخه بتا + MIUI دو ویژگی جدید اضافه می کند. از تغییر اندازه پنجره و کلیدهای میانبر سفارشی پشتیبانی می کند.

طبق وب سایت رسمی، MIUI + v2.3.1.1014 جدیدترین نسخه بتا است. این بروزرسانی تنها با تعداد انگشت شماری از تلفن های هوشمند و لپ تاپ های گروه شیائومی سازگار است.

کاربران با دستگاه های پشتیبانی شده اکنون نه تنها می توانند اندازه پنجره برنامه ها را تغییر دهند بلکه از کلیدهای میانبر سفارشی نیز استفاده می کنند. برخی از میانبرها شامل Alt + B برای برگشت، Alt + H برای خانه و Alt + R برای رفتن آخرین پنجره در کامپیوتر است.

متأسفانه، +MIUI هنوز در بازارهای جهانی معرفی نشده است. از این رو، باید فقط روی تلفن های هوشمند سازگار با ROM MIUI China کار کند.

ما انتظار داریم این ابزار پس از خارج شدن از مرحله بتا، به بازارهای بین المللی وارد شود. مهمتر از همه، شیائومی مجبور است لپ تاپ های خود را در مناطق بیشتری برای دسترسی بیشتر به +MIUI منتشر کند.

خدمات مشابه سایر شرکت ها در سراسر جهان کاملاً محبوب هستند. از این رو، به احتمال زیاد شیائومی این سرویس را برای بازارهای بیشتری عرضه خواهد کرد.

 

شیائومی ممکن است در حال کار روی Mi Band X با صفحه نمایش 360 درجه باشد

مقاله قبلی

ممکن است شیائومی Mi MIX 4 با UWB و mmWave 5G عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *