خبر

تصویر جدید شیائومی Mi Pad 5 خبر از طراحی شبیه آیپد پرو اپل می دهد

0

Xiaomi Mi Pad 5 به تازگی در یک نشت جدید مشاهده شده است. تصویر واقعی این تبلت به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، طراحی آن شبیه به iPad Pro از اپل است، در حالی که گزارش دیگری نشان داده است که دستگاه با MIUI 12.5 عرضه می شود.

تصویر واقعی توسط SlashLeaks به اشتراک گذاشته شده است که آن را از یک وبلاگ نویس Weibo، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی گرفته است. گفته می شود این تصویر برای Mi Pad 5 است و نگاهی اجمالی به صفحه پشتی آن دارد. به نظر می رسد این تبلت کاملا نازک است و سیستم دوربین آن شبیه ماژول مربع iPad Pro در پشت است. حتی از آرم رسمی برند “Xiaomi” نیز برخوردار است.

با فرض اینکه تصویر صرفاً مربوط به قاب پشتی تبلت آینده نباشد، به نظر می رسد Mi Pad 5 زیبا و ممتاز است. اگرچه، کاملاً شبیه به iPad Pro است. به عبارت دیگر، می توانیم انتظار داشته باشیم که غول فناوری چینی بازار تبلت های اندروید را با این تبلت جدید هدف قرار دهد. به خاطر داشته باشید که این در حال حاضر هنوز یک خبر تایید نشده است.

قابل ذکر است، یک مطلع شناخته شده در Weibo، همچنین اظهار داشت که Mi Pad 5 به جای پوسته سفارشی MIUI 13 با MIUI 12.5 عرضه می شود. علاوه بر این، این فقط به تبلت محدود نمی شود زیرا وبلاگ نویس معتقد است که Mi MIX 4 نیز با MIUI 12.5 وارد بازار خواهد شد، که برخلاف برخی شایعات قبلی نیست.

شیائومی FlipBuds Pro اولین بار در جهان است که از فناوری Qualcomm Snapdragon Sound بهره می برد

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است در حال کار روی Mi Band X با صفحه نمایش 360 درجه باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *