خبر

شیائومی FlipBuds Pro اولین بار در جهان است که از فناوری Qualcomm Snapdragon Sound بهره می برد

0

امروز (28 ژوئیه 2021)، شیائومی اعلامیه جدیدی در مورد آخرین به روزرسانی سیستم عامل برای FlipBuds Pro خود به اشتراک گذاشت. با به روزرسانی جدید، earbuds TWS اکنون اولین بار در جهان است که از فناوری صوتی پیشرفته Qualcomm Snapdragon Sound بهره می برد.

در یک پست در شبکه های اجتماعی، غول فناوری چینی از بروزرسانی جدید و برخی از تغییرات اساسی که در هدفون ها نیز وجود دارد، رونمایی کرد. سیستم عامل نسخه 7.6.2.9 است و رسماً فناوری صوتی Qualcomm Snapdragon Sound را برای FlipBuds Pro به ارمغان می آورد. از این طریق، هدفون ها اکنون سه ویژگی عمده را دریافت می کنند که شامل انتقال صدا با کیفیت بالا است که می تواند از 48 کیلوهرتز تا 96 کیلو هرتز برسد. علاوه بر این، قابلیت تماس با تماس های فوق العاده واضح از طریق 16 کیلوهرتز به 32 کیلو هرتز نیز بهبود یافته است.

آخرین به روزرسانی عمده مربوط به تأخیر است، در حالی که دستگاه اکنون تأخیر فوق العاده کم فقط 89 میلی ثانیه را ارائه می دهد. این برای افرادی که از این هدفون های بی سیم هنگام بازی روی تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند بسیار عالی خواهد بود. برای کسانی که از آن بی اطلاع بودند، کوالکام از ماه مارس 2021 فناوری صوتی Snapdragon Sound را عرضه کرده است. این فناوری به عنوان یک نسخه پیشرفته برای کدک سازگار aptX موجود سازنده تراشه وارد می شود و ضد تداخل قوی تر و تاخیر کمتری را ارائه می دهد که با LDAC و LHDC سازگار است. این فناوری حتی به تقویت عملکرد کنش صدا و مکالمه فعال نیز کمک می کند.

Redmi 9 به روزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت می کند

مقاله قبلی

تصویر جدید شیائومی Mi Pad 5 خبر از طراحی شبیه آیپد پرو اپل می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *