خبر

هدفون جدید Haylou Moripods TWS BT V5.2 عرضه شد

0

ممکن است مارک Haylou را به دلیل هدفون های آنها بشناسید، مدل های Solar و LS1 و LS2 از محبوبیت خاصی برخوردار هستند، اما در جهان با هدفون TWS با محصولی مانند GT1 شناخته شده است. Moripods همچنین می خواهد بخش بزرگی از بازار را در دست بگیرد. این دستگاه به پیشرفته ترین فن آوری ها از جمله آخرین تراشه Qualcomm QCC3040 و آخرین نسل بلوتوث 5.2 مجهز شده است تا مزایای بی حد و حصر استفاده از هدفون های بی سیم را به نمایش بگذارد. صدای عالی و اتصال بدون درز از ویژگی های اصلی Haylou Moripods است.

طراحی

و از آنجا که تفاوت اصلی بین هدفون TWS و هدفون سیمی راحتی بسیار زیاد آنهاست، Haylou MoriPods نمی خواست عقب بماند، به همین دلیل است که Xiaomi Haylou به آنها یک طراحی بسیار سبک وزن داده است، وزن هر گوشی فقط 3.9 گرم است. می توانید ساعت ها آنها را بپوشید و حتی متوجه حضور آنها نشوید! استفاده از این گوشی های MoriPods از Haylou بسیار آسان است. به سادگی با دکمه های لمسی کناره ها پخش را کنترل کنید: پاسخ دادن یا رد تماس ها، رد کردن آهنگ ها، مکث پخش موسیقی… حتی می توانید به سرعت به دستیار صوتی خود دسترسی پیدا کنید و از او بخواهید کارهایی را برای شما انجام دهد.

نگران نباشید، هدفون های بلوتوث Haylou MoriPods آماده همراهی شما در تمام طول روز هستند. آنها به لطف کیس، باتری 24 ساعت در پخش موسیقی را ارائه می دهند. با این حال، اگر سفر طولانی در پیش دارید و نمی خواهید هر وقت بدون گوشی باشید، نگران نباشید، زیرا با یک بار شارژ Haylou MoriPods تا 6 ساعت امکان پخش موسیقی به شما می دهد.

امکانات

Xiaomi Haylou MoriPods از طراحی بی سیم برخوردار است، ویژگی بدون وجود چیپ ست ابتکاری Qualcomm 3040 با فناوری بلوتوث 5.2 امکان پذیر نیست، که باعث می شود اتصال حتی سریعتر، پایدارتر و کارآمدتر از نسخه قبلی باشد. این تراشه بسیار خوب کار می کند و ما قبلاً آن را در گوشی های مشابه دیگری مانند Earfun Free 2 نیز آزمایش کرده ایم. نیازی به اتلاف وقت در گره زدن کابل ها نیست! با Haylou MoriPods، به محض بیرون آوردن آنها از قاب، می توانید از صدای خوب لذت ببرید.

علاوه بر این، راه حل جدید Mirroring TrueWireless همراه با تراشه Qualcomm استحکام اتصال را افزایش می دهد و امکان تعویض نقش پویا را فراهم می کند (هر دو می توانند به عنوان master یا slave عمل کنند)، بنابراین از ایجاد وقفه در انتقال جلوگیری می کند. و اگر این کافی نبود، هر Haylou MoriPods دارای دو میکروفون (یکی داخلی و دیگری خارجی) است تا بتوانید با راحتی کامل به تماس های خود پاسخ دهید. به علاوه، فناوری حذف نویز cVc 8.0 صدای محیط را فیلتر می کند تا صدای شما حتی واضح تر شود. این تقریباً شبیه صحبت رو در رو است!

بنابراین ، می دانید … هر دو Haylou MoriPod را در گوش خود بگذارید و خود را با یک تجربه عالی شنیدن مجذوب خود کنید. علاوه بر موارد بالا، شیائومی هایلو بلندگوهای 12 میلی متری را با پوشش فیبر اضافه می کند. به گوشی های MoriPods جدید خود، مسئول ارائه صدای استریو کامل؛ با فرکانس های واضح و باس پررونق. برای همین منظور، Xiaomi MoriPods از الگوریتم فشرده سازی تطبیقی aptX طراحی شده توسط کوالکام برای تفسیر موسیقی و ارائه آن بهره می برد. با کیفیت اصلی و تفاوت های ظریف و همچنین کدک های AAC و SBC.

MI Scooter 3 جدیدترین نسخه اسکوتر برقی شیائومی

مقاله قبلی

شیائومی لپ تاپ های RedmiBook را در تاریخ 3 آگوست در هند عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *