خبر

صفحه شیائومی Mi MIX 4 خبر از دوربین زیر نمایشگر می دهد

0

انتظار می رود که شیائومی به زودی اولین گوشی هوشمند خود را با در دوربین زیر نمایشگر عرضه کند. گزارش شده است که این دستگاه با نام Mi MIX 4 رسمی شناخته می شود. در اوایل امروز، یک مطلع معروف تصویری حاوی صفحه نمایش این گوشی را به اشتراک گذاشت.

غول فناوری چینی شیائومی چندین بار فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را به نمایش گذاشته است. اما این شرکت هنوز یک محصول تجاری با این فناوری به بازار عرضه نکرده است. گفته می شود این مورد به زودی با عرضه Mi MIX 4 به اصطلاح تغییر خواهد کرد.

شایعات متعددی در مورد این گوشی منتشر شده است، با این حال، این اولین بار است که شاهد طراحی جلوی آن هستیم. به هر حال، شایان ذکر است که تصویر ارسال شده توسط Digital Chat Station می تواند شامل یک محافظ صفحه جعلی از Mi MIX 4 باشد.

با توجه به این گفته ها، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، گوشی هوشمند آینده Mi MIX واقعاً از یک دوربین تحت نمایشگر برخوردار است. مانند هر تلفن هوشمند پیشرفته دیگری از OEM های چینی، صفحه نمایش در هر دو طرف خمیده خواهد بود. متأسفانه، نه در تصویر و نه مطلع  چیزی دیگر در مورد طراحی گوشی ذکر نکرده است.

طبق گزارش های قبلی  شیائومی Mi MIX 4 از صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن + FHD و میزان تازه سازی بالا بهره می برد. این گوشی به یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 888+ SoC همراه با LPDDR5 RAM و حافظه UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

تلفن از تنظیم دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50MP سامسونگ GN1 استفاده خواهد کرد. نکته آخر اینکه دارای باتری 5000 میلی آمپری می باشد و از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کند.

شیائومی محصولات جدید خانه های هوشمند را در تاریخ 26 جولای روانه بازار می کند

مقاله قبلی

MI Scooter 3 جدیدترین نسخه اسکوتر برقی شیائومی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *