خبر

شیائومی در ژوئن 2021 با شکست دادن سامسونگ، بازار گوشی های هوشمند در روسیه را در دست گرفت

0

شیائومی از چند سال گذشته حضور خود را در خارج از چین افزایش داده است. این شرکت با حفظ موقعیت خود در هند، به دنبال کسب مقام اول در بازارهای دیگر نیز می باشد. طبق آخرین اطلاعات، این شرکت بیشترین تعداد گوشی های هوشمند را در ماه ژوئن در روسیه به فروش رسانده است.

طبق زنجیره فروشگاه های MTS در روسیه، شیائومی رتبه نخست فروش در این کشور در ماه ژوئن را کسب کرد. سهم این شرکت در بازار 31.2 درصد و سامسونگ تقریبا 29.8 درصد از آن است.

در حالی که، اپل و Realme به ترتیب سوم (14.5٪) و چهارم (4.6٪) قرار گرفتند. این همه ماجرا نیس ، مقام پنجم توسط برند فرعی شیائومی POCO با 3.8 درصد سهم بازار کسب شد. جای تعجب نیست که غول فناوری مستقر در کوپرتینو بازار را از نظر پولی هدایت کرد.

علاوه بر این، یک مقام از M.Video-Eldorado (زنجیره خرده فروشی) نیز تکرار می کند که Xiaomi (از جمله POCO) از نظر میزان فروش در ماه ژوئن در روسیه پیشرو بوده است. با این حال، سامسونگ در نیمه اول سال 2021 و همچنین در سه ماهه دوم بازار تسلط داشت.

به گفته این مقام مسئول، شیائومی نه تنها دارای دامنه محصول متعادل و معاملات خوبی است بلکه در روسیه نیز بسیار محبوب شده است. با این اوصاف، پنج برند برتر باقی مانده به غیر از شیائومی و سامسونگ، اپل، Realme و HONOR بودند.

M.Video-Eldorado بازار گوشی های هوشمند روسیه را از ژانویه تا ژوئن حدود 300 میلیارد روبل تخمین زده است که 30٪ بیشتر از سال گذشته در مدت مشابه است.

شیائومی در سه ماه دوم 2021 علی رغم افت بازار، همچنان بر بازار گوشی های هوشمند هند تسلط داشت

مقاله قبلی

شیائومی محصولات جدید خانه های هوشمند را در تاریخ 26 جولای روانه بازار می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *