خبر

شیائومی در سه ماه دوم 2021 علی رغم افت بازار، همچنان بر بازار گوشی های هوشمند هند تسلط داشت

0

هند تحت تأثیر موج دوم COVID-19 در سه ماه دوم 2021 قرار گرفت. گرچه تقاضا برای تلفن های هوشمند تحت تأثیر قرار گرفت، اما شرکت ها موفق به ارسال واحد های بیشتری در مقایسه با سال گذشته شدند. این به این دلیل است که این کشور در سه ماه دوم 2020 دچار قرنطینه کامل شده است.

طبق گزارش Canalys، بازار تلفن های هوشمند هند 13٪ بین سه ماه اول و سه ماه دوم 2021 کاهش یافته است. شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری موفق به ارسال 32.4 میلیون دستگاه شد.

طبق معمول، شیائومی با 9.5 میلیون واحد محموله و 29 درصد سهم بازار بر نمودار تسلط داشت. پس از آن سامسونگ با 5.5 میلیون واحد و 17 درصد سهم بازار قرار گرفت. علاوه بر این، vivo نیز مانند غول فناوری کره جنوبی 17 درصد سهم بازار داشت اما با 5.4 میلیون واحد محموله.

مقام چهارم توسط Realme بدست آمد، در حالی که OPPO پنجم شد. اولی 4.9 میلیون واحد فروخته است، در حالی که دومی 3.8 میلیون واحد. سهم بازار آنها به ترتیب 15 و 12 درصد بود.

همانطور که تحلیلگر Canalys Sanyam Chaurasia، دومین موج COVID-19 در هند، زنگ خطری برای OEM ها بود که هم حضور آنلاین و هم آفلاین را به یک اندازه رفتار کنند. مارک هایی مانند شیائومی که حضور آنلاین بهتری دارند، علی رغم شرایط وحشتناک، کار بسیار خوبی انجام دادند. در مورد Realme نیز می توان همین را گفت. سری Redmi Note 10 و سری realme narzo 30 از پر فروش ترین مدل های آنلاین بودند.

گفته می شود، اگرچه بازار تلفن های هوشمند هند در پایان سه ماه دوم شروع به بازیابی می کند، اما در نیمه دوم سال مانند سال 2020 افزایش تقاضای متوقف شده وجود نخواهد داشت.

 

شایعه شده است که HyperCharge 200W شیائومی تا ژوئن 2022 به تولید انبوه می رسد

مقاله قبلی

شیائومی در ژوئن 2021 با شکست دادن سامسونگ، بازار گوشی های هوشمند در روسیه را در دست گرفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *