خبر

شیائومی Mi MIX 2S به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

0

در اواسط ماه ژوئن، شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای مجموعه ای از گوشی های هوشمند پرچمدار سال گذشته تأیید کرد. به جز Mi MIX 2S، همه این مدل ها در چند هفته گذشته به روزرسانی وعده داده شده را دریافت کرده اند. اکنون، این گوشی دریافت آخرین نسخه MIUI را نیز آغاز کرده است.

MIUI 12.5 در اواخر دسامبر سال 2020 در رویداد معرفی Mi 11 رونمایی شد. شیائومی از اواخر مارس 2021 شروع به انتشار به روزرسانی پایدار کرد. از آن زمان، بیشتر گوشی های خود را در چین به روز کرده است.

Mi MIX 2S یکی از آخرین پرچمداران قدیمی واجد شرایط دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 است. آخرین به روزرسانی سیستم این گوشی در چین با شماره ساخت V12.5.1.0.QDGCNXM عرضه می شود.

ساخت نرم افزار در حال حاضر در مرحله ‘Stable Beta’ است. به عبارت دیگر، این تعداد بصورت دسته ای برای تعداد معدودی از کاربران انتخاب شده است. به روزرسانی باید در روزهای آینده برای همه کاربران در دسترس باشد.

از آنجا که شیائومی Mi MIX 2S را در خارج از سرزمین اصلی یعنی چین عرضه کرد، این دستگاه همچنین دارای دو ساخت نرم افزار منطقه ای دیگر جهانی و روسیه است. گوشی هایی که این نسخه های سازنده را اجرا می کنند نیز به زودی به روزرسانی جدید می شوند.

شیائومی Mi MIX 2S با MIUI 9 مبتنی بر Android 8.0 Oreo روانه بازار شد. این تلفن هوشمند سه به روزرسانی MIUI (MIUI 10 ،MIUI 11 ،MIUI 12) و دو به روزرسانی اندروید (Android 9.0 Pie ،Android 10) دریافت کرده است. از این رو، به احتمال زیاد MIUI 13 و Android 12 برای این گوشی منتشر نخواهد شد.

Redmi Note 10T 5G با پردازنده 700 SoC، صفحه نمایش LCD و نرخ بروز رسانی 90Hz در هند عرضه شد

مقاله قبلی

روتر Redmi AX3000 از شبکه های ترکیبی مش پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *