خبر

طراحی شیائومی Mi Pad 5 و مشخصات اصلی در یک پوستر ظاهر شد

0

پیش بینی می شود شیائومی در ماه آگوست سری تبلت های Mi Pad 5 را معرفی کند. احتمالاً این شرکت ممکن است در ماه آینده تبلت های جدید را به همراه Mi C11 ،Mi MIX 4 و MIUI 13 معرفی کند. پوستر این تبلت در Weibo ظاهر شده است تا طراحی و مشخصات اصلی آن را فاش کند.

این پوستر نشان می دهد که Mi Pad 5 از اسنپدراگون 860 بهره می برد که همان تراشه ای است که در تلفن هوشمند POCO X3 Pro استفاده شده است. به نظر می رسد پنل پشتی تبلت به یک جفت دوربین و فلاش LED مجهز شده است.

نمای جلوی Mi Pad 5 نشان می دهد که مجهز به حاشیه های فوق العاده نازکی است که به نظر می رسد برای یک تبلت بسیار مناسب باشد. این صفحه از وضوح 2K و سرعت تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

با توجه به خبر اخیر، این شرکت ممکن است ابتدا نسخه Mi Pad 5 را که دارای چیپست اسنپدراگون 870 است، معرفی کند. انتظار می رود این مدل با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وارد بازار شود و احتمالاً پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات را نیز به همراه داشته باشد.

نسخه Snapdragon 860 ممکن است کمی دیرتر وارد بازار شود. انتظار می رود یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک فناوری شارژ سریع 22.5 وات بسیار کندتر باشد. به احتمال زیاد هر دو مدل به نمایشگر 11 اینچی (10.95 اینچی) مجهز می شوند. حدس زده می شود که یک دستگاه جدید شیائومی با شماره مدل 2017119DC که اخیراً از نظر TENAA تأیید شده است می تواند یکی از تبلت های سری Mi Pad 5 باشد.

گوشی هوشمند Poco F3 GT در تاریخ 23 ژوئیه با پردازنده Dimensity 1200 در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

Redmi Note 10T 5G با پردازنده 700 SoC، صفحه نمایش LCD و نرخ بروز رسانی 90Hz در هند عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *