خبر

نسخه جهانی Xiaomi Mi Pad nabu در FCC ظاهر شد

0

انتظار می رود شیائومی پس از مدت ها تبلت های جدیدی روانه بازار کند. اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها به آرامی در وب ظاهر می شود. طبق آخرین اطلاعات، یکی از این تبلت های آینده توسط FCC تأیید شده است.

گزارش شده است که غول فناوری چینی شیائومی سه تبلت روانه بازار می کند این محصولات به ترتیب با نام های رمز enuma ،elish و nabu هستند.

طبق گفته Kacper Skrzypek (kacskrz @)، تبلت جدید شیائومی که اکنون در FCC با شماره مدل 21051182G ظاهر شده است، نوع جهانی “nabu” است. طبق گزارش های قبلی، این مدل احتمالاً مقرون به صرفه ترین از بین هر سه تبلت آینده شیائومی خواهد بود.

انتظار می رود این دستگاه از صفحه نمایش 10.97 اینچی IPS LCD با وضوح 800 * 2560 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 برخوردار باشد. گفته می شود این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز، روشنایی اوج 410 نیت و قلم پشتیبانی می کند.

گزارش شده است که این گوشی از یک کوالکام اسنپدراگون 860 SoC و یک باتری 8720 میلی آمپری بهره می برد. طبق FCC، این محصول فقط WiFi دارای MIUI 12.5 است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی Mi Pad nabu دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک واحد فوق کش، یک دوربین ماکرو و یک حسگر عمق است.

شیائومی هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه تبلت های نسل بعدی خود را اعلام نکرده است. مارک دقیق این دستگاه ها در حال حاضر یک معما است.

شیائومی شروع به آزمایش ساخت MIUI مبتنی بر اندروید 12 برای سری گوشی های Mi 11 ،Mi 10 و Mi 10T می کند

مقاله قبلی

مشخصات Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15 شیائومی قبل از عرضه در هند به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *