خبر

نسخه Mi 8 Explorer Edition ،Mi 8 Pro و Mi 8 SE شیائومی به MIUI 12.5 به روزرسانی می شوند

0

ماه گذشته، شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای سری Mi 8 تأیید کرد. چند روز بعد، vanilla Mi 8 شروع به دریافت این به روزرسانی کرد. اکنون، آخرین نسخه MIUI برای سه مدل Mi 8 دیگر یعنی Mi 8 Explorer Edition ،Mi 8 Pro و Mi 8 SE در دسترس است.

شیائومی از MIUI 12.5 در کنار Mi 11 در پایان دسامبر سال 2020 رونمایی کرد. از آن زمان، این شرکت در تلاش است نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه خود را به دستگاه های واجد شرایط در سراسر جهان منتشر کند.

این شرکت از اواخر ماه مارس شروع به ارسال سازه های پایدار کرد. با گذشت بیش از سه ماه و نیم، سرانجام این به روزرسانی برای Mi 8 Explorer Edition ،Mi 8 Pro و Mi 8 SE در دسترس است. به روزرسانی در حال حاضر با شماره ساخت های زیر در چین فعال است.

  • Mi 8 Explorer Edition – V12.5.1.0.QEHCNXM
  • Mi 8 Pro – V12.5.1.0.QECCNXM
  • Mi 8 SE – V12.5.1.0.QEBCNXM

جای تعجب نیست که سازه های ذکر شده در بالا با عنوان ‘Stable Beta’ برچسب گذاری شده اند. این بدان معناست که آنها برای تعداد محدودی از کاربران به صورت دسته ای منتشر شده اند. به هر حال، این به روزرسانی باید در آینده نزدیک برای همه کاربران در چین و همچنین سایر مناطق در دسترس باشد.

خانواده شیائومی Mi 8 با MIUI 9 براساس Android 8.1 Oreo برای اولین بار معرفی شدند. بعداً این گوشی ها به MIUI 10 ،MIUI 11 و MIUI 12 به روزرسانی شدند. آنها حتی اندروید 9.0 Pie و Android 10 را دریافت کردند. با توجه به سابقه بروزرسانی نرم افزار، MIUI 12.5 احتمالاً آخرین به روزرسانی عمده سیستم برای این تلفن ها است.

سرمایه گذاری گسترده Xiaomi Youpin محصول جدید و جالبی است که به شما امکان می دهد حیوانات خانگی خود را بدون دردسر خشک کنید

مقاله قبلی

شیائومی در حال تحقیق بر روی برنامه هایی است که خط مشی های جمع آوری اطلاعات کاربران را در Mi Store نقض می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *