خبر

شیائومی Mi 10i و Redmi K20 Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کنند

0

شیائومی طی چند ماه گذشته به روزرسانی MIUI 12.5 را برای تلفن های هوشمند واجد شرایط عرضه کرده است. اما هنوز هم اکثر گوشی ها هنوز آن را در هند دریافت نکرده اند. به تازگی، شیائومی نشان داده است که در بخش تلفن های هوشمند برتر در کشور رشد چشمگیری داشته است. به زودی به روزرسانی MIUI 12.5 برای Mi 11 Ultra، گرانترین تلفن شرکت در منطقه منتشر شد. اکنون، این به روزرسانی همچنین در مورد Mi 10i و Redmi K20 Pro که تلفن های هوشمند میان رده بالایی هستند، عرضه می شود.

Mi 10i فروخته شده در هند Redmi Note 9 Pro 5G با مارک تجاری جدید است. این گوشی با دوربین اصلی متفاوت در برخی بازارها با نام Mi 10T Lite شناخته می شود. دو مدل اخیر به ترتیب در ماه مه و ژوئن به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده اند.

اکنون، سرانجام همین به روزرسانی برای مدل هندی Mi 10i در دسترس است. آخرین به روزرسانی سیستم با شماره ساخت V12.5.1.0.RJSINXM از راه می رسد و به صورت دسته ای در دسترس است. به روزرسانی جدید نرم افزار پس از بروزرسانی اندروید 11 در ماه مه عرضه می شود.

از طرف دیگر، به روزرسانی MIUI 12.5 برای Redmi K20 Pro در هند، Android 11 را به ارمغان می آورد. این بروزرسانی دارای شماره ساخت V12.5.1.0.RFKINXM است. مانند هر بروزرسانی دیگر سیستم OTA، این نسخه نیز به صورت دسته ای عرضه می شود.

درست مانند دستگاه قبلی، Redmi K20 Pro اصلی از چین و Mi 9T Pro قبلاً همین به روزرسانی را به ترتیب در ماه مه و ژوئن دریافت کرده اند.

انتظار می رود شیائومی خیلی زود از MIUI 13 رونمایی کند. این دو تلفن هوشمند یعنی Mi 10i و Redmi K20 Pro به احتمال زیاد به نسخه آینده MIUI به روز می شوند.

حق ثبت اختراع جدید شیائومی: گوشی هوشمند با طراحی تاشو و دوربین های جلو دوتایی

مقاله قبلی

سری Realme X9 در چندین گواهینامه با مشخصات اصلی ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *