خبر

حق ثبت اختراع جدید شیائومی: گوشی هوشمند با طراحی تاشو و دوربین های جلو دوتایی

0

امسال برای شیائومی، به ویژه برای ثبت اختراع، سال شلوغی بود. این سازنده تلفن چینی پیش از این حق ثبت اختراع دو گوشی تاشو را با نام های Mi Mix Fold و Mi Mix Flip ثبت کرده بود. به تازگی، در مورد Xiaomi Mi Fold با طراحی تاشو داخلی شنیده ایم. اکنون، شیائومی حق ثبت اختراع دیگری را ارائه داده است که یک تلفن فولد ساده را با شکوه تمام به نمایش می گذارد.

گوشی جدید شیائومی یک تلفن فولد جدید از سازنده گوشی های هوشمند چینی است که با یک مکانیزم ساده ارائه می شود. شیائومی حق ثبت اختراع جدید را به WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) ارائه داده بود و اولین بار توسط 91Mobies کشف شد.

طبق حق ثبت اختراع، گوشی هوشمند شیائومی از طراحی مشابه Mi Mix Flip با مکانیزم تاشو به داخل برخوردار است. به نظر می رسد که از Samsung Galaxy Z نیز الگو گرفته شده است زیرا این گوشی هوشمند تقریباً از فاکتور شکل یکسانی برخوردار است.

این تلفن هوشمند دارای دوربین های دوگانه عقب است که به همراه نمایشگر ثانویه به صورت افقی قرار گرفته اند. هنگام باز شدن، یک صفحه اصلی بزرگ با حاشیه های نازک وجود دارد. دارای دوربین جلو دوگانه در سمت چپ و بالای صفحه دارد.

علاوه بر این، تلفن دارای یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه پاور در سمت راست است. از ویژگی های آن می توان به پنجره مشبک بلندگو و درگاه USB Type-C در پایین اشاره کرد.

از آنجا که هنوز در مرحله ثبت اختراع است، ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا ببینیم که دستگاه به چیزی واقعی تبدیل شده است.

شیائومی Mi 11 Ultra همزمان با عرضه، به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 10i و Redmi K20 Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *