خبر

شیائومی Mi 11 Ultra همزمان با عرضه، به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

0

شیائومی اواخر آوریل Mi 11 Ultra را در هند معرفی کرد. به محض ورود تلفن به فروشگاه ها، این شرکت شروع به عرضه به روزرسانی MIUI 12.5 برای آن کرده است.

MIUI 12.5 آخرین آپدیت MIUI است. این یک نسخه کوچک برای دستگاه های دارای MIUI 12 است. شیائومی ماه هاست که این به روزرسانی را برای دستگاه های واجد شرایط عرضه می کند.

Mi 11 Ultra یکی از اولین گوشی های هوشمندی بود که این به روزرسانی را دریافت کرد. اما از زمانی که این شرکت فروش آن را در هند آغاز کرده است، دریافت این به روزرسانی را فقط در این کشور آغاز کرده است.

به روزرسانی MIUI 12.5 برای Mi 11 Ultra در هند با شماره ساخت V12.5.2.0.RKAINXM عرضه می شود. این ساخت نرم افزار در حال حاضر با عنوان “Stable Beta” برچسب گذاری شده است.

به عبارت ساده تر، به روزرسانی سیستم OTA به صورت دسته ای عرضه می شود. از این رو، ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه کاربران در دسترس باشد.

هند یکی از معدود کشورهایی است که Mi 11 Ultra در آن ارزان تر است. این دستگاه در کشور 69999 پوند (939 دلار) قیمت دارد که تنها نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت است. با این حال، این گوشی به جای شارژر 67 وات، قرار است از 12 ژوئیه در هند با شارژر 55 وات عرضه شود.

شیائومی شارژر 67 واتی را در 12 ژوئیه در هند عرضه می کند

مقاله قبلی

حق ثبت اختراع جدید شیائومی: گوشی هوشمند با طراحی تاشو و دوربین های جلو دوتایی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *