خبر

شیائومی شارژر 67 واتی را در 12 ژوئیه در هند عرضه می کند

0

شیائومی Mi 11 Ultra از شارژ سریع سیمی 67W پشتیبانی می کند. اما این تلفن هوشمند با شارژر 55 وات در هند عرضه می شود. اکنون، به دلیل فروش این دستگاه در هند، این شرکت شارژر 67W را همانطور که در ماه مه وعده داده بود قرار است عرضه کند.

شیائومی فاش کرده است که شارژر 67 وات را از 12 ژوئیه در هند عرضه می کند. با تیزر تبلیغاتی، این محصول می تواند Mi 67W SonicCharge Charger را درست مانند Mi 33W SonicCharge 2.0 Charger از اواخر سال گذشته نامیده شود.

با رفتن به صفحه رسمی تیزر در وب سایت Xiaomi India، این شارژر می تواند انواع محصولات را از Mi Bands تا لپ تاپ شارژ کند. همچنین از پروتکل Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند.

بعلاوه، لوازم جانبی دارای پورت USB نوع A خواهد بود. با کابل USB Type-A به USB Type-C ارسال می شود. از این رو، خریداران برای تجربه حداکثر توان خروجی نیازی به خرید جداگانه کابل ندارند.

شیائومی ادعا می کند که این شارژر کوچک است، اما از ابعاد و وزن آن اطلاعاتی نداریم. از آنجا که این شرکت در هیچ یک از تبلیغات خود از GaN (گالیم نیترید) نام نبرد، به احتمال زیاد شارژر باید بر پایه سیلیکون باشد.

در آخر، شارژر شیائومی Mi 67W SonicCharge دارای محافظت در برابر ولتاژ داخلی است.

Redmi Note 7 در چین بروزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Ultra همزمان با عرضه، به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *