خبر

طرح مفهومی گوشی هوشمند تاشو شیائومی Mi Fold طراحی تاشو داخلی را نشان می دهد

0

شیائومی امسال تعداد زیادی حق ثبت اختراع برای تلفن های تاشو ثبت کرده است. به تازگی، در حالی که Mi Mix Fold قبلاً در دست کار بود، شاهد Mi Mix Flip شیائومی با طراحی تاشو تاشو بودیم و اکنون، یک حق ثبت اختراع جدید برای یک دستگاه تاشو منحصر به فرد در اینترنت ظاهر شده است. این حق ثبت اختراع دارای گوشی هوشمند تاشو Xiaomi Mi Fold است و به لطف LetsGoDigital در قالب مفاهیم ارائه شده است.

سال گذشته، شیائومی طرحی را با اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) به ثبت رساند. سند ثبت اختراع روز گذشته منتشر شد و اسناد متعددی را در توصیف طرح به نمایش می گذارد. تصاویر این اسناد ارائه شده است و یک گوشی تاشو با صفحه بی پایان را نشان می دهد که از دو طرف به جلو می رود.

در گذشته، ما چیزی مشابه از Huawei با تلفن تاشو Huawei Mate Xs دیده بودیم. اما برخلاف طراحی تاشو بیرونی Mate Xs  مدل Mi Fold شیائومی دارای یک طراحی تاشو داخلی است. دارای ضلع های نازک با ضخامت کمتر است.

همچنین این یک قاب عمودی در یک طرف دارد که دارای تمام دکمه ها و اتصالات است. این تلفن همچنین از تنظیم بلندگو، میکروفون و سینی سیم کارت در سمت بالا برخوردار است. در پایین، آن رابط USB Type-C است.

در حال حاضر، هیچ سخنی از این شرکت در مورد تلفن منحصر به فرد تاشو وجود ندارد. اما، انتظار می رود که در اواخر امسال اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر شود. ممکن است Mi Mix Flip و Mi Mix Fold امسال عرضه شوند.

به روز رسانی MIUI 12.5 برای Poco X3 Pro اکنون برای برخی از کاربران در هند در دسترس است

مقاله قبلی

حالت Super Power Saver شیائومی Mi 11 Ultra می تواند حداکثر 14 روز عمر باتری داشته باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *