خبر

به روز رسانی MIUI 12.5 برای Poco X3 Pro اکنون برای برخی از کاربران در هند در دسترس است

0

پوکو برای صاحبان محدود Poco X3 Pro خود که قبلاً در هند فروخته شده است، به روزرسانی MIUI 12.5 عرضه کرده است. به روزرسانی نرم افزار MIUI 12.5 به تعداد محدودی از دستگاه ها در هند عرضه می شود و برای به روزرسانی یکپارچه و بهبود عملکرد X3 Pro کنترل می شود. اگر این اولین مرحله از عرضه نرمال پیش برود، برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد.

به روزرسانی MIUI با یک بارگیری 830 مگابایتی پوشش داده شده است که تمام جنبه های اساسی رابط کاربری را برای عملکرد بهبود یافته همه جانبه در بر می گیرد. وصله های امنیتی کنونی ژوئن 2021 با بارگیری در دسترس هستند و این امر باعث افزایش سرعت Poco X3 Pro می شود. جنبه های عملیاتی آخرین به روزرسانی به این معنی است که ما می توانیم عملکرد سریعتر دستگاه را از چندین جهت مشاهده کنیم. این به روزرسانی همچنین به معنای وجود تنظیمات سفارشی بر روی دستگاه، پاسخگویی بیشتر حرکات دست و قدرت ارائه بیشتر است. Poco به طور کلی می گوید که آخرین به روزرسانی MIUI 12.5 یک رابط کلی سبک تر و سریعتر را به همراه خواهد داشت.

برخی از اشکالات مشاهده شده همچنین با آخرین به روزرسانی برطرف شده اند، بنابراین نشان ها و اعلان ها را افزایش می دهند. یک میانبر اشاره با آخرین به روزرسانی MIUI 12.5 به برنامه Notes در Poco X3 Pro اضافه شده است. به نظر می رسد برنامه Notes با طرح های پویا، نقشه های ذهنی با ساختارهای پیچیده و ترسیم و طراحی دقیق تر، یک بازسازی کامل را تجربه کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمان عرضه کامل آن آغاز می شود، اما ما انتظار داریم که ارزیابی به روزرسانی در واحدهای محدود سریع باشد تا همه کاربران Poco X3 Pro در هند متعاقباً از عملکرد بهتر دستگاه های خود لذت ببرند.

مشاهده شیائومی Mi Pad 5 در MIIT چین با Snapdragon 870

مقاله قبلی

طرح مفهومی گوشی هوشمند تاشو شیائومی Mi Fold طراحی تاشو داخلی را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *