خبر

طراحی های لغو شده شیائومی Mi 11

0

سری Mi 11 گل سرسبد گوشی های هوشمند شیائومی برای سال 2021 است. در اصل، این مجموعه شامل چهار مدل است. از بین آنها، معمولی، Pro و Lite از طراحی پشتی یکسانی برخوردار هستند. همین طراحی را می توان در سری Redmi K40 نیز یافت. اکنون، ماه ها پس از عرضه این دستگاه ها، چند طرح طراحی یک سری از این سری را در مرحله توسعه خود نشان می دهند.

Mi 11 در اواخر دسامبر سال 2020 به عنوان اولین گوشی Qualcomm Snapdragon 888 در جهان معرفی شد. Mi 11 Pro ،Mi 11 Lite و Mi 11 Ultra در اواخر ماه مارس معرفی شدند. در ماه فوریه، برند Redmi شیائومی از سری Redmi K40 نیز رونمایی کرد.

همه این تلفن ها به غیر از Mi 11 Ultra که دارای یک طرح دوربین منحصر به فرد هستند که در میان سایر مدل ها خودنمایی می کند. برای اولین بار پس از مدتی، شخص می تواند به راحتی آنها را به عنوان یک تلفن هوشمند شیائومی شناسایی کند.

خوشبختانه، شیائومی این طرح را به جای چند طرح عمومی انتخاب کرده است که طرح های آنها توسط Digital Chat Station اخیراً در Weibo به اشتراک گذاشته شده است. طراحی های لغو شده در مرحله توسعه سری Mi 11 بسیار رایج است.

همانطور که از طرح ها مشاهده می کنید، اولین مورد شبیه سری OPPO Reno است. از طرف دیگر ، طراحی دوم مشابه سری vivo X است. به هر حال، شایان ذکر است که شیائومی سال گذشته از طرح دوم در سری Mi 10T استفاده کرده بود.

سال هاست که شیائومی به دلیل کپی کردن طرح های اپل شناخته می شود. خوب است که این شرکت در سال 2021 با زبان طراحی جدید خود یک هویت منحصر به فرد ایجاد کرده است. ما امیدواریم که شرکت در آینده نیز به این کار ادامه دهد.

 

Redmi Note 9 Pro Max سرانجام به روزرسانی اندروید 11 را در هند دریافت کرد

مقاله قبلی

Redmi 6 و Redmi 6A به روز رسانی اختیاری MIUI 12 را دریافت می کنند، نسخه OTA منتشر نخواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *