خبر

امکان عرض شیائومی Mi MIX Flip، گزینه ارزانتری از Galaxy Z Flip

0

در اوایل سال جاری، شیائومی از Mi MIX Fold رونمایی کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت بود که به Samsung Galaxy Z Fold 2 نیز شباهت داشت. اکنون، یک حق ثبت اختراع جدید نشان داده است که این شرکت در حال کار بر روی دستگاه تاشو دیگری است که می تواند شبیه به Galaxy Z Flip باشد.

طبق گزارش LetsGoDigital، سازنده گوشی های هوشمند چینی تلفن هوشمند تاشو جدیدی را با CNIPA (دفتر مالکیت معنوی چین) ثبت اختراع کرده است. این دستگاه قابل توجه است، زیرا برخلاف Mi MIX Fold و Galaxy Z Fold 2، از یک دستگاه تاشو استفاده می کند. به عبارت دیگر، طراحی آن مشابه غول فناوری کره جنوبی، Galaxy Z Flip خواهد بود. اگرچه، جدا از قالب تاشو، برخی از ویژگی های طراحی آن متفاوت است و دستگاه حتی می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

با مشاهده تصاویر ثبت اختراع، تلفن هوشمند قابل جمع شدن دارای یک دوربین سلفی با دو سوراخ در جلو است. در قسمت عقب، دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که روی یک ماژول مدور قرار دارد. در قسمت پایین دستگاه همچنین از یک پورت USB Type C برای شارژ همراه با بلندگو نیز استفاده شده است. در حال حاضر، این فقط یک حق ثبت اختراع است، بنابراین جزئیات دقیق تر مانند قیمت گذاری و مشخصات در حال حاضر مشخص نیست.

متأسفانه، ما همچنین نمی دانیم که آیا این شرکت واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا فقط یک طرح می باشد. با این حال، تلاش برای عرضه محصولات جدید و نوآورانه که هزینه زیادی ندارد، ممکن است دستگاه تاشو Mi MIX Flip نامیده شود، که می تواند با Moto Razr و Galaxy Z Flip رقابت کند اما با قیمت مناسب تر .

گلیچ در مرکز کنترل MIUI 12: شکایت چندین کاربر شیائومی و پوکو

مقاله قبلی

مدل های مختلف Redmi 9 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *