خبر

گلیچ در مرکز کنترل MIUI 12: شکایت چندین کاربر شیائومی و پوکو

0

از زمان عرضه MIUI 12 برای تلفن های هوشمند شیائومی، بازخوردهای متفاوتی در مورد رابط کاربری کلی و طراحی آن ارائه شده است. با تغییرات عمده در مرکز کنترل، مطمئناً قسمت مهمی از بروزرسانی است که در آن بیشتر اشکالات ظاهر می شود.

پیش از این، چندین کاربر گزارش داده بودند که هنگام پیمایش در مرکز کنترل، کمی تأخیر وجود دارد. دلیل اصلی آن انیمیشن های سنگینی بود که بخشی از MIUI 12 است. با توجه به بازخورد ها، شیائومی سعی کرد با  به روزرسانی های جدید، جایی که تاری را برطرف کرد، این مشکل را حل کند (یکی از دلایل تأخیر). اما این مشکل به طور کامل حل نشد زیرا برخی از کاربران هنگام باز کردن مرکز کنترل هنوز با تأخیرهای جزئی روبرو می شوند.

در حالی که مشکل تأخیر برطرف می شد، کاربران در حالی که مرکز کنترل گیر می کند، مسئله جدیدی را تجربه می کنند. طبق گفته برخی از کاربران انجمن شیائومی، آخرین به روزرسانی MIUI 12.1.2 تاکنون دو یا سه مشکل دارد. ابتدا، یک کاربر Mi 9T دچار نقص مرکز کنترل شد که در آن به صفحه نمایش رنگی کم بیت منتقل شد، و بعداً، هنگام باز کردن مرکز کنترل، کاربر صفحه اش را گیر کرد.

در پاسخ به یکی از این پست ها، مجری از انجمن شیائومی گفت که این مسائل شناخته شده اند و توسط شیائومی گزارش شده اند. با این اوصاف، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی در آینده نسخه جدیدی را ارائه دهد که در آن بسیاری از اشکالات مرکز کنترل برطرف شود.

ویندوز 11 ARM64 با موفقیت در گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 اجرا شد

مقاله قبلی

امکان عرض شیائومی Mi MIX Flip، گزینه ارزانتری از Galaxy Z Flip

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *